{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

mavekramper :'( men bliver nød til at træne {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

har i oplevet i har voldsomme mavekramper men i bliver nød til at tag ud at træne

sådan har jeg det lige nu vil ikke opgive min træning idag da jeg træner op til hubertusjagt smiley men har virkelig voldsomme mavekramper
hvad ville i gør ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mavekramper :'( men bliver nød til at træne
  • #1   13. okt 2013 Lig mig i sengen, og træne en anden dag smiley
    God bedring.. :-).

• #2   13. okt 2013 lade være med at træne. Hvis du har det skidt eller er i dårlig humør, vil det også påvirke din hest/pony.

• #3   13. okt 2013 Kommer an på hvor kramperne stammer fra.. Er det grundet menstruation så tag afsted.. Det hjælper altid på dem at lave noget. Det er min erfaring smiley

• #4   13. okt 2013 det kommer an på HVORFOR du har mavekramper?

er det dit månedlige - afsted med dig! det gør det kun bedre smiley

er det mavebøvl, så ville jeg blive på jorden smiley

• #5   13. okt 2013 og glemte at skrive var heller ikke ude at træne igår smiley

Christine C: jeg ved ikke hvor de stammer fra mener ikke det er menstruation men jeg kan jo heller ikke være 100% sikker det er det, men det kom ud af næsten igen ting

• #6   13. okt 2013 eller kan det måske være noget phykisk der påvirker mig ( en af mine venner er lige død igår) han der blev stukket ned på høje taastrup station smiley

• #7   13. okt 2013 Hmm.. er det ikk det, så vil jeg nok sige det er bedst at blive hjemme..
    Tror sagtens sådan noget kan udløse det, og i den situation så vil jeg virkelig råde dig til at tænke på dig selv, og ikke en jagt der ligger om 3 uger.. Få snakket, grædt og hav folk omkring dig.. Og brug gerne hesten til trøst også.. Men rid ikke før du er parat til det igen... Føler med dig..

• #8   13. okt 2013 jeg tror bare jeg går ud og hygger lidt med hende smiley men tak smiley og igår skete der så også lige en ulykke for enden af min vej smiley en bil lå på taget da jeg steg ud af bussen og jeg skulle over vejen kiggede jeg ind i bilen og den var fyldt med blod der fik jeg det også rigtig dårligt smiley

• #10   13. okt 2013 Heste er virkelig gode trøstere smiley De er der altid for en og lytter gerne.. Så det synes jeg du skal gøre og så prøve at få det hele bearbejdet lidt.. Hold ikke inde med dine tanker og følelser.. Ud med det, så folk omkring dig ved hvordan du har det.. Det er super vigtigt..

• #11   13. okt 2013 Husk at der er intet galt i at græde! Det er bedst at komme ud med det hele i stedet for at lukke det inde.

Hvis du bliver ved med at have det dårligt, synes jeg du skal søge læge da det kan være du har brug for en enkelt samtale et sted for at få det bedre.

God bedring!

• #12   13. okt 2013 Tag ud til din hest, og gå måske en tur. Det er fantastisk at græde ud ved hestens side, for den lytter og svarer ikke igen. Det er tit lige hvad man har brug for. Men lad være med at træne, for jeg tror ikke selv du kan tænke på træning lige nu.
    Jeg føler med dig - cyberkrammer her fra!

• #13   13. okt 2013 Det kan sagtens være psykisk!
    Jeg skulle til mit første stævne udenbys med min 6-årige lånepony som aldrig har været til stævne før. Jeg var nervøs og spændt, så jeg vågnede 1 time før vi skulle op og havde ondt i brystkassen og senere kvalme . jeg var slet ikke sulten heller, men jeg havde det helt fint da vi sad i bilen på vej til stævnepladsen! smiley

Prøv at ligge med en varmepude på maven, eller massére din mave MED urets retning i en cirkel. Husk det er MED uret! (hvis det er i mod, så ender du med at kaste op fordi du går den modsatte vej end fordøjelsen.) Håber det hjælper. smiley

• #14   13. okt 2013 hvis du skal ud og ride, så skridt en tur.... skridt er konditionsopbyggende og kræver ikke særlig meget af dig....

• #16   13. okt 2013 Kendte selv ham der gik bort igår, så føler big time med dig!
    Dejlige dreng!
    Tag du en tur ud til hesten og hyg med den.!

• #17   13. okt 2013 tror du skal lade være med at tage ud og ride, tag ned på stationen kl. 20 i stedet. ville ønske jeg kunne være der men det er bare ikke muligt. men ligger et lys dernede imorgen. God bedring smiley

• #18   13. okt 2013 jeg ville ønske jeg kunne kommer der hen men har mødt ham igennem en ven da jeg var på ferie i KBH og jeg bor selv på jylland så det ikke nemt smiley og alle sammen der skrev det var en god ide at hygge om hende det var det også fordi hun begyndte at smile uden grund og "kysse" mig smiley (slikke hele mit ansigt af) smiley hun er så skøn smiley blev til en lille skridt tur idag

• #19   13. okt 2013 Ja sådan havde jeg det i går men måtte træne og fik det vildt dårligt men det lykkedes alligevel at få trænet. Jeg opgiver kun træningen når hesten fejler noget smiley

Kommentér på:
mavekramper :'( men bliver nød til at træne

Annonce