{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Følelsen af at alt er problemer.. {{forumTopicSubject}}

Kort ud sagt har min dag bare været lort! Jeg stod for sent op, og hele dagen har jeg skrevet frem og tilbage, med en massør som skulle komme kl 13, men alligevel ikke kom.

Nå, men træningen er bare gået rigtig dårlig idag, og her på det seneste.

Og så er det bare man får den tanke: Kunne han få det bedre et andet sted?
Altså jeg træner ikke med ham hverdag, han er ikke alders mæssigt udannet, han står ikke i den mest hestevenlige stald, og sikkert meget mere. Jeg elsker ham jo så utrolig meget, og JEG ville da aldrig af med ham. Men måske fortjener han bedre`? Jeg har sommetider de tanker. Men så igen, jo han kunne sikkert få et meget bedre hjem, end det jeg giver ham, men sikkert og meget værre. Jeg elsker ham jo over alt på jorden, og vil gøre alt for ham.. Derfor synes jeg jo også han fortjener det bedste..
Nogle som har det på samme måde, med jeres heste, eller er den tanke bare No-go.?

Tak fordi i gad og læse med, havde bare brug for og komme ud med det, efter en meget udmattene dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følelsen af at alt er problemer..
  • #1   4. nov 2013 Nogen gange når mit "hesteliv" bare går dårligt, kunne det være fedt bare at gøre sin pony til tur-hest. Men det er bare mine sorte tanker i dårlige rideperioder smiley

Har prøvet masser af gange at hvis jeg bare bliver ved, giver det altid pote og pony gåt fantastidk

• #2   4. nov 2013 Jeg har også har en rigtig træls dag igår -.-"
    Idag var dig god nok smiley

• #3   4. nov 2013 Tur er også bare dejligt, og der går hestene jo suverænt! Problemet hos mig er bare, at der er en kæmpe hovedvej, først og derefter er den eneste mulighed og ride ved siden af en stor å/kanal med strøm i, og det er jeg ikke meget for smiley

• #4   4. nov 2013 Din hest er jeg da sikker på har det strålende hos dig! smiley
    Den tanke er no-go for mig. Min hest skal ende sine dage her og ingen andre steder.

• #5   4. nov 2013 har det på nøjagtig samme måde!! -.-
    Elsker min hest, men pga min sygdom. har jeg i perioder bare intet overskud heller ikke til hende.. og så står hun bare der, og står.. :S har prøvet at finde en part, men ingen henvendelser.. og de færreste gider en ny tilredet hest.. der er SÅ meget arbejde i dem..
    Tænker også tit, om jeg skulle sælge, og så finde en part i stedet.. hun står i ca. 7000kr.. så hun er jo egentlig heller ikke noget værd.. og tænk, nu hvis hun kom til et dårligt sted.. vil bare den lille fis det aller bedste.. men som du tvivler jeg også selv på om jeg er det bedste for hende..

• #6   4. nov 2013 Selma, jeg synes også hele tiden det går op og ned af bakke. Lige nu lidt for meget ned af bakke, på en gang smiley

• #7   4. nov 2013 Emilia jeg har også planlagt ham til at stå på min gård, om en ti år, med mine små børn som skal lærer og ride på ham, og han skal blive grå og gammel hos mig.. Når det kom til stykket vil jeg heller aldrig kunne sælge ham, det er jeg for egoistisk til smiley

Missen
    Det er præcis det der, men ved ikke hvor de ender, og om de får det godt. Jeg elsker min hest over alt på jorden, og det ville smerte mig og skulle se ham sammen med en anden.

• #8   4. nov 2013 Er det altid når du skal ud til hesten at du føler - ØV?

• #9   4. nov 2013 Hvis du elsker den og giver den hygge og opmærksomhed så kan den ikke have en bedre ejer end dig smiley Hvis den trives og virker frisk og glad med dig, så ser jeg ingen grund til at tvivle på dig selv smiley

• #10   4. nov 2013 Jeg havde også en træls dag i går! smiley Pony stejlede med mig for første gang i de 4 år jeg har haft ham! smiley Jeg blev rigtig ked af det fordi han havde haft kiropraktor ude to dage inden og det var første dag jeg red ham efter. (Måtte kun longere) så jeg var bange for at det gjorde ondt!
    Han var så en stjerne i dag til undervisning!
    men altså du skal bare tænke sådan: Ny dag i morgen. om det er gået dårligt eller aldrig har været bedre, så vidskes tavlen ren og alt starter på ny!
    Jeg har også off dage hvor jeg tænker de tanker, men så tænker jeg på de positive ting! At jeg har redet ham fra LC2 til LA3 på 2 år! At jeg har uddannet ham til det han kan i dag! Og så ved jeg at jeg kan nå mit mål!
    Du skal bare tænke på hvad du har udrettet af gode ting!
    Selv de dygtigeste ryttere har deres off dage!

• #11   4. nov 2013 Nogen dage har jeg lyst til at lave et impulskøb og købe mig en hest, kun for at få nogle timer med en hest igen

• #12   4. nov 2013 Laura -Overhovedet ikke! Han er min hverdag, han er det jeg ser frem til hver evig eneste dag, han er grunden til jeg ikke pjækker fra skolen mere. Pjæk =Ingen hest. Så nemt er det. Det her emne må virkelig ikke misforstås. Jeg elsker ham jo så højt, at han KUN skal have det aller bedste smiley

• #14   4. nov 2013 Det skal du ikke føle dig nede over, jeg har haft et par måneder hvor jeg har haft en umulig hest (dog på grund af spændinger) men nu går det bare super godt, det var en af de bedste ture jeg har haft på hende i dag! Man skal bare ike miste håbet og viljestyrken! smiley

• #15   4. nov 2013 Emma
    Træls med at din hest stejlede! Men super flot arbejde du har gjort med ham smiley

Kan jeg godt forstå, Sarah Emilie. Helt ærligt, det er fantastisk! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden min basse, og jeg vil virkelig ikke lyde som en lille forkælet møgunge, som ikke værdsætter og have ham. For tro mig det gør jeg.

Kommentér på:
Følelsen af at alt er problemer..

Annonce