{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Kan det være for uroligt? {{forumTopicSubject}}

Undskylder for en lidt underlig overskrift^^

Nå men nu til sagen. Det er fordi jeg oplever at min pony er irriteret på bidet, nogen gange mere end andre. Han åbner munden og tygger på bidet, han hiver også ned i bidet (Det er lidt svært at forklare)
Vi rider så også til dels uden bid, hvilket han går rigtig godt med. Men jeg vil gerne se om man ikke kan finde en løsning på problemet da jeg gerne stadig ville starte stævner, men jeg har dog overvejet at blive helt bidløs hvis intet andet fungere.
Jeg føler ikke han er sig selv når han har det bid i. Han opfører sig anderledes.

Lige nu går han med et 3-delt muffebid, jeg er sikker på størrelsen passer, da det er blevet målt. Han fik tandlæge i august, så jeg vil heller ikke mene at det er det han mangler.
Jeg kom så på den tanke at det kunne være for uroligt? Ville et 2-delt måske hjælpe? Jeg havde tænkt på et 2-delt buacher bid, da jeg har hørt at det lå rigtigt roligt i hestens mund.
Men tror i måske det ville hjælpe? Har i evt. selv nogle erfaringer? smiley

Alt hjælp tages imod kyshånd, da jeg virkelig er ved at være desperat, det er bestemt ikke sjovt at se på når det irritere ham så meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være for uroligt?
Kommentér på:
Kan det være for uroligt?

Annonce