{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Kan det være rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley
Jeg har købt et lækkert Irish Cob hingsteføl, og jeg sad og viste nogle billeder af ham til min mors veninde som også er hestemenneske, så kom vi så til et billede hvor man kunne se hans pande og min mors veninde lagde hurtigt mærke til at mit føl har 2 hvirvler i panden, og så siger hun så at det betyder at han er klogere og lære hurtigere end andre heste... Kan det være rigtigt, eller er det bare noget fis? Altså min første tanke om det er nok at det ikke passer, men jeg er alligevel i tvivl, for hun sagde at jeg skulle ligge mærke til om han er hurtigere end andre heste at tilride... Jeg ved ikke helt om jeg skal tro på det, for han var alligevel det nemmeste af føllene at lære at gå i snor?..

Noget andet hun også sagde var at heste som havde hjerteformede muler var mere kærlige, og det gjorde mig lidt mere skeptisk, da det lyder underligt... Hvorfor skulle en hest med hjerteformet mule være mere kærlig end en hver anden hest? Jeg tror på at hesten bliver som man selv behandler den, så at den skulle være mere kærlig pga. udseende lyder underligt i mine øre, og det fik mig også til at være endu mere skeptisk over for det med hvirvlerne...

Men kan det passe eller er det bare noget være vås?

Mvh Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være rigtigt?
Kommentér på:
Kan det være rigtigt?

Annonce