724 visninger
|
Oprettet:
Gps / puls ur {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har i 2013 reddet nogle LC klasser på min vallak men i det nye år vil jeg gerne ud og ride nogle pointgivende klasser
Jeg har læst omkring træning mm at det er en god ide med et gps/puls ur - jeg kan se at der bliver anbefalet garmin forerunner 305 men denne er vidst ude af produktion så hvad kan nu anbefales ? Samt hvordan sætter i pulsmåleren fast uden at risikere at det generer i gjordlejet ? Og evt giver sår ?
apr 2006
Følger: 78 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 1.153
- Vi benytter polars udstyr designet til hestene. Vi har ikke haft problemer med sår eller lign. i gjordlejet. Elastikken er så tynd, at det ikke kommer til at genere - i hvert fald ikke vores
Dog ved jeg ikke hvor meget gavn du vil have af GPS/Pulsur til din træning, men selvfølgelig kan du træne til en bedre kondition, men det kræver jo en del at sætte sig ind i det, og kunne træne ordentligt med det
jul 2006
Følger: 177 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 330 Svar: 2.553
Har kigget på polar systemet men synes det er en smule dyrt
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 206
apr 2006
Følger: 78 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 1.153
- Ja, Polar er lidt dyr, men det er tilgengæld også rigtig godt.
Utrolig grundige grafer, som du kan studere på computeren efterfølgende.
Meget pålidelig efter min mening. Desuden så er han MEGET venlig og hjælpsom, ham som sælger polar. Han gav mig guide de første gange gennem telefonen, og man kan altid ringe og få hjælp
Men selvfølgelig er det en lidt dyr investering
Gps / puls ur