26. apr 2008 Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Undervisere som kører ud - Randers {{forumTopicSubject}}
Hej igen,
jeg har netop fået et "clear" til at begynde med min hoppe igen + jeg skal tilride min unghest i slutningen af 2014 / start 2015 - derfor har jeg besluttet at jeg gerne vil finde en underviser som kører ud, og som kan undervise mig 1 - 2 gange om måneden.
Problemet er bare således: jeg kan nærmest ingen undervisere støve op i Randers-området.
Jeg rider centreret ridning, har været i praktik på Blue Berry Hill i 6 måneder og træner efter disse principper. Jeg indrømmer gerne at jeg er meget kritisk angående mit valg af underviser - ikke alene skal hun / han være kompetent jeg ønsker også at kemien er rigtig, så læringen kan optimeres.
Der er kun mig og jeg har ikke noget ridehus - hvilket selvfølgelig også begrænser udvalget en smule.
Så hvis i kender nogle fine undervisere, som gerne kører ud for at undervise én equipage og som træner indenfor den klassisk / akademiske rideverden vil jeg hjertens gerne høre fra jer
På forhånd tak af hjertet
- Frederikke
aug 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 17 Svar: 80
Jeg brugte en underviser fra Spanien. Han er dygtig, men kan godt være lidt svær at forstå da hans dansk ikke er så godt igen. Der imod er han rigtig god til når man har unghest, brugte ham til min tidligere pony da jeg var ved at ride den til. Og så kører han jo ud til folk i forhold til så mange andre.
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Tak, kigger lige på det
apr 2010
Følger: 96 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 482
apr 2008
feb 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
Du kan læse mere om mig på www.ridekunst.dk
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 952
Rebecca er sådan set min faste underviser, men hun kommer tidligst engang i maj så vidt jeg ved, så jeg er også meget uden undervisning i øjeblikket.
Og ja... Juan er dygtig, men kan være lidt svær at forstå.
Jeg kender ham nemlig godt ...
Men Juan kører ikke ud?
Jeg er på et lidt højere niveau...
Vi arbejder meget med traversade og renvers ... og en smule travers
Jeg kan dog også godt bruge hjælp fra jorden på et øvet niveau.
... vi laver rigtig meget forskelligt fra jorden
apr 2008
Angelica: det lyder super spændende, det må vi (mig og Kia) da lige se på, kunne være godt at komme lidt i gang igen
Undervisere som kører ud - Randers