{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Undervisere som kører ud - Randers {{forumTopicSubject}}

Hej igen,

jeg har netop fået et "clear" til at begynde med min hoppe igen + jeg skal tilride min unghest i slutningen af 2014 / start 2015 - derfor har jeg besluttet at jeg gerne vil finde en underviser som kører ud, og som kan undervise mig 1 - 2 gange om måneden.

Problemet er bare således: jeg kan nærmest ingen undervisere støve op i Randers-området.

Jeg rider centreret ridning, har været i praktik på Blue Berry Hill i 6 måneder og træner efter disse principper. Jeg indrømmer gerne at jeg er meget kritisk angående mit valg af underviser - ikke alene skal hun / han være kompetent jeg ønsker også at kemien er rigtig, så læringen kan optimeres.

Der er kun mig og jeg har ikke noget ridehus - hvilket selvfølgelig også begrænser udvalget en smule.

Så hvis i kender nogle fine undervisere, som gerne kører ud for at undervise én equipage og som træner indenfor den klassisk / akademiske rideverden vil jeg hjertens gerne høre fra jer smiley

På forhånd tak af hjertet
- Frederikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervisere som kører ud - Randers
Kommentér på:
Undervisere som kører ud - Randers

Annonce