{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underviser i jordarbejde eller akademisk?
  • #1   8. feb 2014 Jeg har en voksen "veninde" som har oprettet denne side på facebook. Har været fotograf ved nogle af hendes kurser og derfor set med fra sidelinjen, og hun har utrolig meget forstand på hestens psyke og træning fra jorden smiley
    https://www.facebook.com/groups/273924042741874/?fref=ts

    Hvad hun har skrevet på sin side:
    Novak Way Horsemanship legger vegt på en glad hest, igennom leg, gensidig tillid, forståelse, meditation og healing.
    Novak Way Horsemanship ønsker og rette fokus mod alle former for heste, fra tur hesten til konkurranse heste.
    Hvis man ønsker at nå langt i sit samarbejd med hesten om der er til tur ridning, stevner eller løp er det ikke nok å trene, du trenger også en hest som har det godt inni hodet.
    Det er ikke hesten som skal forandre seg det er vi som heste eiere som skal lære den språk. Det er ingen hester som er født onde, hvis en hest er ond er det mennesker som er skyld i det eller smerter som vi ikke er istand til at se.
    Hvis vi som hesteeiere kan lære oss hestens kroppspråk, finne roen og la hesten få lov til at være hest vil den gi oss tilbake iform av et livslangt vennskap som også vil gi resultater til stevner og løp. Det krever bare at vi har tid og forståelse.


  • #2   8. feb 2014 Mange tak smiley det vil jeg lige se nærmere på smiley

  • #3   8. feb 2014 Ved du hvor hun bor henne af?

  • #4   8. feb 2014 Maja caspersen. Livsridekunst hedder hendes hjemme side og fb side.
    Hun har lige været på Færøerne og holde kursus, så regner da ikke med Jylland er for langt.
    Hendes pris er nok lidt høj, pga kørsel.
    Men hun er hamrende dygtig!
    smiley


  • #5   8. feb 2014 Mange tak smiley men det kommer jo også lidt an på prisen, hvis jeg havde råd havde jeg også helt klart fået camilla stormont ud, men det bliver jo ret dyrt med kørsel smiley

  • Ditte P
    Ditte P Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #6   9. feb 2014 prøv at kigge på www.tzaloniki-arabians.dk hun er også god til de ting, og har lige set hende træne en hest i dag, har kun positivt at sige.
    Hun bor dog i midtjylland, men kører ud, og er bestemt pengene værd.


  • #7   6. mar 2014 Hvis du søger undervisning i akademisk dressur så find en væbner, ridder eller allerhelst en linced trainer indenfor den akademiske verden.
    I Jylland har du
    Maiken Bjerggaard ( ridder )
    Katrine Buur ( Væbner )
    Malene Sørensen


    Og ellers så find en, som kun underviser i tricks.


Kommentér på:
Underviser i jordarbejde eller akademisk?

Annonce