{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stå stille på stald
  • #2   23. feb 2014 Bind i 2 reb så er de ikke nær så urolige og så lærer de det med tiden smiley alternativt giv dem en trillebør med hø/wrap de kan hygge sig med imens...så lærer de det er hyggeligt at stå der og så kan man altid tage høet væk engang når de har lært det

• #3   23. feb 2014 Jeg vil ikke stå og give dem noget mad på gangen. Men nogle bruger jo det med at bare stå stille med dem i 5 min. Hvis de ikke står stille, ved bare ikke om det er en god ide.

Sabine glenhammer.
    - jeg har en andalusier, og han er også super duper sensitiv og der skal man jo være ret forsigtig omkring ham. Men han er en virkelig klog hest der lærer hurtigt. Men skal jo lige finde den rigtige metode inden jeg vil prøve det. For han er bestemt ingen forsøgshest, det kan han ikke holde til:-)

• #4   23. feb 2014 Træning, træning, træning. :o)

Ros for at stå pænt, ignorer/ingen opmærksomhed når den ikke står pænt. :o)

Det kan hjælpe lidt med reb i hver side og hø/wrap, men det er mest som et plaster på såret, for den skal jo kunne stå i ét reb, uden hø/wrap også - og til det, er det nok kun en masse træning, der virker. :o)

• #5   23. feb 2014 min 2 års står stille vis jeg strigler langsomt

han er urolig fordi han er bange for striglelyden

• #6   23. feb 2014 Du skal nok, uanset hvad, indstille dig på, at du er nødt til at prøve nogle forskellige metoder af. Man kan aldrig spå, hvilken metode der virker på netop DIN hest, så hvad der virker for andre, virker måske ikke for dig. Og det ved du først, når du har afprøvet det. :o)

• #7   23. feb 2014 Ved det handler om træning;-). Men lige hvilken metode.

Min andalusier er værst, og at ignorerer ham er ikke metoden ihvertfald, er det nu nok alligevel heller ikke på de andre:-).

Men kan ud fra andres metoder have en fornemmelse af hvad der vil virke og bestemt ikke vil. Kender jeg mine heste godt nok til:-)

• #8   23. feb 2014 Selvfølgelig, men du kan aldrig vide det. :o)
    Man kan altid blive overrasket, når det handler om dyr.

Uanset hvad skal du altså være forberedt på, at du måske ikke finder den bedste metode med det samme. Så det der med at du ikke vil afprøve andre, det går nok ikke. :o)

• #9   23. feb 2014 Nu er det heller ikke det emnet handler om, men du har forstået det forkert. En forsøgshest er er jo gentagende gange du prøver andre metoder, kan jo ikke komme udenom enkelte ændringer:-)

• #10   23. feb 2014 Det eneste der virker på min unge er en god portion hø eller en masse tålmodighed.. Jeg gør det at jeg bliver ved med at rykke hende på plads - tager hun et skridt frem, får jeg hende til at tage et.skridt tilbage, tager hun et skridt til siden rykker jeg hende igen tilbage på plads. Ligeså snart hun.står der roser jeg hende.. Det kræver meget tålmodighed, især med en ung en der skal undersøge hele verden smiley

• #11   23. feb 2014 Pernille - Ja, det lød nemlig som om, at du først ville prøve når du har fundet den rigtige metode. Og det er så der jeg siger, at det kan man ikke vide, før man prøver. :o)

Men fint at du er indstillet på, at du måske bliver nødt til at skifte metode en/flere gange, før du finder den rigtige - det var bare ikke sådan det lød, når du skriver
    "Men skal jo lige finde den rigtige metode inden jeg vil prøve det."

Din definition af "forsøgshest" har jeg så aldrig hørt før. :o)

Kommentér på:
stå stille på stald

Annonce