{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Usikkert føl {{forumTopicSubject}}

Jeg har følle der bliver et år til april, men han er forsigtigt næste kalde det usikker. Haft ham siden slut okt og han er blevet bedre kan nu røre ham over det hele og næsten løfte ben. Skal siges han var helt rå. Men han næsten gemmer sig når man går ind til ham og i alle situationer kan man fornemme frygten i hans øjne. Og er ikke lige frem et mad øre. Hvordan kan jeg for trænet tillid og selvtillid med ham. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Usikkert føl
  • #1   2. mar 2014 smukt føl
    tålmodighed og kærlighed så kommer det smiley

• #2   2. mar 2014 Så skal bare fortsætte som nu snakke med ham og nusse? Har fundet nogle små godbidder som han vil have som jeg giver ham når vi nusser

• #3   2. mar 2014 enig med Lotte..
    det at han ikke er et madøre kan også være usikkerheden..

Jeg fik et hjem for noget tid siden som også virkelig virkelig var skeptisk. han nægtede at tage noget mad som vi tilbød ham. - uanset hva det var.. jeg valgte en dag at fylde lommerne med bitte små gulerod og æblestykker og så satte jeg mig bare på folden og ventede.. hver gang han og hans medfølgende bror kom hjem frivilligt fik de én godbid hver..
    dagen efter satte jeg mig i boksen om aftenen og gjorde det samme. det har KLART givet et ryk fremad, så det sys jeg du bør overveje at prøve..

Man kommer længst med tålmodighed, kærlighed og mad smiley

• #4   2. mar 2014 det at jeg valgte æble og gulerod var fordi det er det han har nippet mest til.. du bør self bruge det han bedst kan li smiley

• idafossa
    idafossa Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
    #5   2. mar 2014 Enig med de andre smiley Tror bare du skal tale stille og roligt med den, og rolige bevægelser. Så længe man er sød ved den, tror jeg nok det skal komme. Ved ikke hvor meget erfaring du har kropssprog og sådan noget? Ellers er der masser af videoer og forklaringer rundt omkring, der viser hvordan man fortæller hesten at man ikke er farlig, og "join-up" osv. smiley

• #6   2. mar 2014 Jo ved en del om det men han er den første jeg ikke har kunne lure af.

Kommentér på:
Usikkert føl

Annonce