{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Kigger bagud {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Her på det sidste har jeg opdaget at når jeg er ude at ride tur, så engang i mellem kigger min hest bagud, og nogle gange har hun også tildens til at ville vende om.

Et par gange i løbet af en tur i skoven/vej, sidder jeg selv og kigger bagud, for at være opmærksom på at der ikke kommer en cykel, eller andet der evt kunne forskrække min hest. Synes nemlig at det er så ubehageligt når der kommer noget bagfra som ens hest ikke lige har set og hørt. Kan det evt være derfor at min hest også gør det? Det er nemlig sket et par gange, det med at hun bliver forskrækket hvis der er noget der overhaler hende, som hun ikke lige var forberedt.

Jeg føler ikke at hun kigger på sig selv, når hun kigger tilbage, så mit umiddelbare indtryk ville være, at det ikke er fordi at hun har ondt. Kan det være at hun gør det fordi at vi er på vej væk hjemmefra eller?

Jeg er lidt forvirret om hvordan jeg skal håndtere det.. Som sagt gør hun det kun på tur!

nogle idéer til hvad jeg skal gøre eller hvad det kan være?

Mvh Sandra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kigger bagud
Kommentér på:
Kigger bagud

Annonce