{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Føler ikke jeg kommer videre. {{forumTopicSubject}}

Jeg har min fjordheste vallak på 7 år, han er rigtig skøn! Lige nu rider vi LC1 og LC2 det har vi gjort i et år, jeg vil bare rigtig gerne videre og ride lidt højere klasser. Men jeg synes ikke han går godt nok til at vi kan starte det højere til stævner. Jeg føler vi sidder fast. Jeg er måske lidt bange for han ikke har potentialet?Da vi købte ham var det fordi han skulle være dressurpony, og med henblik på at ride i hvert fald højere klasser end LC. Han er rigtig god i spring, så jeg tænker om han har et bedre spring potentiale, og at jeg skal se mig efter en dressurhest, da mine ponyår også snart slutter. Jeg er rigtig frustreret og også lidt ked af det, for jeg holder utrolig meget af ham og synes det ville have været fantastisk hvis vi kunne komme op og ride højere. Jeg vil selvfølgelig beholde ham da min far og jeg godt kunne tænke os at bruge ham og så en hoppe vi har som kørerhest. Håber det giver en lille smule mening, og håber også i kan hjælpe mig med at finde ud af hvad jeg skal gøre i denne situation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler ikke jeg kommer videre.
Kommentér på:
Føler ikke jeg kommer videre.

Annonce