{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Føler ikke jeg passer ind {{forumTopicSubject}}

nu har vi stået 2 steder, og føler bare slet ikke at jeg kan falde til og finde ro hernede. Jeg øv'er når jeg ser der er nogen når jeg kommer. hos nogen føler jeg mig velkommen, men hos mange af de andre føler jeg mig som en outsider og jeg har ikke lyst til at ride dernede.

første sted trives hesten ikke, men det gør hun bestemt her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler ikke jeg passer ind
  • #1   5. sep 2017 Hvor lang tid har du stået der? smiley For nogle gange så tager det bare lidt tid før man føler man passer ind, men det kræver også man selv gør en indsats (ikke for at sige at det har du ikke).

    Jeg synes du skal prøve at give det en chance nu hvor hesten trives der smiley

    Men hvis det bliver ved med at føles surt, så, ja, så er det måske bare fordi du skal finde et nyt sted...


  • #2   5. sep 2017 Hvad er det der gør, at du ikke føler at du passer ind? Hvad sker der socialt på stedet, siden du får den følelse?

    Er det noget de andre gør eller siger? Eller hvad er det?


  • #3   5. sep 2017 Jeg har også lige flyttet min hest her for et par uger siden - men jeg føler mig nu heldigvis enormt velkommen og synes, de andre er så søde smiley

    MEN da jeg kiggede opstaldningssted, kiggede vi også på nok 10 forskellige steder. Jeg er MEGA kræsen, når det kommer til min hest, PLUS vi kiggede efter, hvor vores ønsker og "type" ville passe bedst + ejerne/stemningen på stedet.

    Jeg elsker regler - jeg elsker, når der er styr på tingene. Jeg kan godt lide, der ikke er for mange uerfarne ryttere - simpelthen pga. omgangen i stalden og den tillidserklæring det for mig er at overlade min hest til andre smiley Jeg vil have, tingene er i orden, men retter mig meget gerne efter reglerne og gør en ære ud af, der er rart for alle at komme der, (ingen fyldte trillebøre, lort på opstaldningspladser osv)

    Derfor valgte jeg det sted, hvor udseendet, faciliteterne og hvordan, de var passet, og ejerne passede mig bedst smiley Jeg klikkede bedst med én, og derfor står jeg her smiley Hun ved, hvad hun snakker om, og de har bare styr på stedet herude! Der er så lækkert smiley Så har man også en god grobund for at møde de andre + man kan fornemme, hvad type opstaldere, det er smiley Ikke for socialt, for vil gerne ride i ro og mag og kan godt lide at være alene i stalden, men samtidigt rare, voksne, erfarne og fornuftige mennesker, så super hyggeligt også, når der er nogen smiley

    Så evt. kig lidt rundt - og se på, om du kender nogen, der står et godt sted? Jeg kendte to-tre herude i forvejen, og det er da helt sikkert rart, man ikke er "helt ny" smiley

    Synes man kan fornemme en del om de andre opstaldere ved at se stedet, roder der? Hvordan ser hestene ud? Er faciliteterne vedligeholdt? Løber der en masse rundt og larmer? Sidder der nogen og holder kaffe-kage-hygge? smiley Sådan nogle småting, man kan observere ekstra udover selve det hestemæssige smiley Så må man sammenligne med egne ønsker smiley

    Ellers så giv det tid. Hvis din hest kan lide at være der, så er I et langt stykke af vejen smiley


  • #4   5. sep 2017 det kender jeg alt for godt, derfor lejer jeg min egen stald, det fungerer rigtig godt!
    har tidligere fået lov til at bygge min egen stald på ridecenterets jord, så kunne jeg selv vælge det sociale smiley


Kommentér på:
Føler ikke jeg passer ind

Annonce