{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hvornår rider i om sommeren? :) {{forumTopicSubject}}

Det er simpelhen så varmt, at man næsten intet kan og det samme med hestene.
Derfor sad jeg og tænkte hvornår i rider jeres heste, og hvad i laver med dem?

Jeg selv prøvede at ride kl 9 i morges på military bane, og trods det blæste lidt, var det næsten for varmt.
Satser på at ride på samme tid i morgen, og ellers rider jeg bare kort tid, ved 17, eller 20 tiden. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår rider i om sommeren? :)
  • #1   2. aug 2014 Har aldrig problemer med myg, da jeg ofte rider i ridehus.

Men syntes først at man kan ride efter klokken 5-6 stykker om aftenen. smiley

• #2   2. aug 2014 jeg rider helst efter kl 18 eller før kl 8.

det er bevidst på mennesker at når temperaturen er over 15 grader bruger kroppe extra energi på at holde krops temperaturen på 37 grader. dette betyder at der bliver trukket væske og ilt ud af blodårene for at afkøle vitale organer. dette medføre at der næsten ingen ilt kommer ud til musklerne i kroppen og pulsen siger og er højere ved fysisk træning. så det er ikke så underlig at det er hårdt bare at side stille når det er så varmt. Det er derfor også vigtigt at få en rigeligt med væske smiley

gætter på det også gælder hestene. ved regelmæssig træning i sådan en varme vil det dg blive nemmere og nemmere. men jeg rider helst hvor det ikke er for varmt. smiley

• #3   2. aug 2014 Rider enten tidligt om morgenen, eller om aftenen ved seks-tiden når alle de værste insekter er væk...

Desuden rider jeg mest udenfor, da det da bare lufter lidt der - hihi smiley

• #4   2. aug 2014 Jeg rider hende ikke - problem solved. smiley

Ej, når jeg rider hende om sommeren, så er det altid om aftenen, efter kl. 20, så længe der er lyst nok til det. :o)

• #5   2. aug 2014 Rider alt mellem 18-20 om aftenen, kan nemlig ikke få mig selv til at stå tidligt op i ferien smiley Og så synes jeg også, det bliver hurtigt for varmt om morgenen.

• #6   3. aug 2014
    Om aftenen hvis det kan lade sig gøre, men når jeg har fri for skole er jeg der bare ofte 3-4-5 og kan dermed ikke undgå det tidspunkt.

• #7   3. aug 2014 Så sent som muligt. 19:00-21:00, ellers dør jeg af hede

• #8   3. aug 2014 Jeg har 3 heste pt. at skulle ride.
    Den første er som regel sadel op og klar mellem 6 og 6.30.
    Nogle dage når jeg at ride alle 3 inden 10, og andre dage 2 om morgenen, og så tager jeg den sidste sent om aftenen. smiley

• #9   3. aug 2014 Jeg arbejder, så jeg har ikke mulighed for at ride om morgenen.

Så vi tager den om aftenen, for det meste efter kl. 20

• #10   3. aug 2014 Jeg rider når det passer ind i dagens program. Aldrig nogle problemer for hverken mig eller hest. Har en altid veloplagt hest der blot får pause når hun beder om det.

Kommentér på:
Hvornår rider i om sommeren? :)

Annonce