{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

tilridning af shetlænder {{forumTopicSubject}}

tænkte på om der er nogen der gør noget i tilridning af shetlandsponyer i østjylland ? lidt ligesom en berider, bare i mini størrelse ?:D

da jeg overvejer at sende min shetter i tilridning da jeg selv er for stor og ikke lige kender andre heste piger som har vægten og erfaringen til at tilride.ved godt man kan gøre det meste fra jorden.

håber der er nogen der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilridning af shetlænder
  • #1   28. sep 2014 Jeg vil anbefale dig at træne den for lange liner. Så lærer den alle tøjle signalerne, og så kan du altid "låne" dig frem til en mindre, men modig rytter til rytter tilvænningen.
    Sådan gjorde jeg, og det tog ganske få gange inden den var "tilredet", den kunne jo i forvejen tøjlesignalerne og stemmekommandoerne, da den var kørt i 1 års tid, så det var i og for sig blot vægten der manglede. smiley


  • #3   29. sep 2014 Tænker se hvad der er af mindre piger på rideskole nær dig. Ved de jo ikke har erfaring. Men med underviser på, kunne det være en combi.

  • #4   29. sep 2014 De overståede metoder vil jeg sige lyder super smarte! smiley
    Ellers måske en lille voksenrytter? Jeg har en veninde på ca. 150 cm som før har tilredet en shetter for en ven af familien, det fungerede meget godt. På det tidspunkt har hun vel været 16-17 år og trods hun nu snart bliver 19 så kan hun snildt ride sin gamle 3'er pony smiley


Kommentér på:
tilridning af shetlænder

Annonce