{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Tricks træning- hvor kan jeg finde en underviser {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg har længe gået med tanken om, at ville igang med trick træning med min hest. Jeg har dog ingen kendskab til indlæring af dem, så jeg søger derfor en 'underviser'? En underviser som kan hjælpe mig med, med at lære min hest diverse tricks - det skal være som afveksling fra ridningen smiley

Min hest står i Nordsjælland, i 3320 Skævinge.. Jeg bor selv i Ballerup, og kører dagligt derop, så det er muligt at køre med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks træning- hvor kan jeg finde en underviser
  • #1   10. okt 2014 Ved ikke lige hvem der er i nærheden af dig.. Men du kan søge Rebecca Larsen, hende med Rebel, på youtube.. Der har hun nogle guides..
    Ellers kan du gå ind på Camilla Stormont eller Mathilde Denning's hjemmesider, hvor de også guider igennem en masse tricks..

    Og ellers finder jeg tit inspiration ved at se på Eva Roemaat og Jesse Drent's youtubekanaler.. AlwaysHorseLove, hedder Eva's og Jesse's hedder Jessethjuuu? mener jeg. Og eller er der Joyce De Vos, der har lavet en masse guides på en youtube kanal. Men det er så på Hollandsk, så ved ikke om du kan hollandsk. Og ja ellers er der jo bare mange tricktrænere her i DK, de fleste er jo bare nogle der gør det kun for sig selv. Men..

    Mathilde Denning
    Rebecca Larsen
    Mathilde Green
    Camilla Stormont

    de kan i hvert fald alle findes her inde smiley


  • #2   10. okt 2014 Tusind tak for dit svar smiley
    Så vil jeg da gå lidt på youtube..
    Jeg har allerede haft læst en masse osv, men jeg tror det vil fungere bedre at finde en som kan komme ud smiley

    Så hvis andre kender nogen som tager ud, så skriv endelig.


  • #3   10. okt 2014 Jeg kører normalt også på Sjælland, men går pt sygemeldt med en brækket nakke.

    Dog holder jeg søndag d. 26. okt. et foredrag om indlæringspsykologi i Birkerød, overvej at tage med. Har man styr på indlæringspsykologien er man i hvert fald godt rustet til at indlære alverdens ting. Vi kommer også rundt og shaping, timing og klikkertræning hvilket jeg synes er væsentligt når man vil arbejde med tricks smiley

    https://www.facebook.com/events/525469894263811/?ref_dashboard_filter=upcoming


Kommentér på:
Tricks træning- hvor kan jeg finde en underviser

Annonce