{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Galop {{forumTopicSubject}}

Jeg har min skønne traver ja en traver de kan godt galoppere selvom de avlet til trav så negative kommentar om racen bedes holde sig væk smiley

Nå men sagen er jeg skal igang med hans galop - han kan godt når han er fri og på marken han ligner en der synes det vældig fin med 3 gear smiley


Hvad skal jeg starte ud med at gøre har fået at vide masser af longe arbejde men hvad så når der skal rytter på? Hvad er det bedste at gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galop
  • #2   3. jan 2015 Nu har jeg aldrig tilredet travheste, men jeg ville bare gøre som ved almindelig hest, den skal jo også "lære" at galoppere med rytter. Så som Thomine siger, god ide med signal fra jorden først, det er i hvert fald til stor hjælp når du kommer på ryggen smiley

  • #3   3. jan 2015 Skal den tilrides, eller skal du bare til at ride galop?

    For det bedste du kan gøre er at komme ud af ridebanen / ridehuset, ud hvor det går lige ud og ikke er nogle begrænsninger i form af skarpe sving, som der nu er på en ridebane..

    Heste med lidt svære anlæg for galop kan have problemer med balancen hvis ikke der er plads nok, og så er det bedste at de bare kan komme ud og ride ligeud, indtil du har indøvet anspring og begynde at kunne i et alm. tempo.. så kan du flytte ind på ridebanen bagefter..


Kommentér på:
Galop

Annonce