605 visninger
|
Oprettet:
Til køresel hvor dyrt {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Da jeg med tiden har tilkørt lidt heste, gratis.
nu har jeg besluttet mig for at gøre det som job, men hvad vil i mene kunne være en rimelig løn ?
Jeg har tilkørt frieser, shetter, Haflinger, fjordheste frederiksborg og oldenborg.
Jeg har tilredet Araber, shetter, frieser, fjordhest, dv og oldenborg.
Så lidt erfaring har jeg da med de forskellige racer
Men hvilken løn syntes i jeg skulle tage ?
Både timeløn:?
Pr. gang løn:?
uges løn (3 dage om ugen) ?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 366
Så måske et tilbud på 250 kr. for 3 gange - én uge.
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 5 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 11
Men jeg ville bare høre hvad i ville sige var en rimelig pris, hvis der er mig der skal køre ud til kunden og træne hesten der ude
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.128
Sammenlignet med ridning, så er der jo forskel på hvad man vil betale for undervisning hos en ridepige der er på LC-niveau, og på hvad man betaler for en uddannet træner/berider der selv er på GP-niveau...
Så du er vidst nødt til at fortælle lidt mere om hvad du kan og hvad en tilkørsel hos dig indeholder: hvad kan hesten, når du er færdig med den
nov 2011
Hvis hvis jeg er van til at køre by kørsel, trav, og marton heste
Og har fået undervisning til at tilkøre og tilride, har selv givet køre undervisning af egen affering, har køre med problem heste, og vil starte med jord træning og til aller sidst vil spænde letvæktsvogn på, og træne den til det grundlæggende dressur og trafik ?
nov 2011
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.128
-så er der lidt at sammenligne med...
Og så kan jeg stadig ikke helt finde ud af hvad hesten kan når du er færdig med den.
De gange vi har fået tilkørt, har hesten ved hjemkomst kunne køres i alle 3 gangarter, har kunnet køres på bane, på vej og i skoven, har stået stille under for- og fraspænding, har den helt grundlæggende dressur i orden (altså kunnet søge lidt frem til bidet, kunnet runde sig til begge sider, ændre tempo og garngart, stoppe osv på signal).
Personligt ville jeg ikke overlade tilkørslen til en 16-årig, så kunne vi jo lige så godt selv gøre det... men der er folk jo forskellige
nov 2011
Til køresel hvor dyrt