{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Til køresel hvor dyrt {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Da jeg med tiden har tilkørt lidt heste, gratis.
nu har jeg besluttet mig for at gøre det som job, men hvad vil i mene kunne være en rimelig løn ?

Jeg har tilkørt frieser, shetter, Haflinger, fjordheste frederiksborg og oldenborg.
Jeg har tilredet Araber, shetter, frieser, fjordhest, dv og oldenborg.

Så lidt erfaring har jeg da med de forskellige racer smiley

Men hvilken løn syntes i jeg skulle tage ?
Både timeløn:?
Pr. gang løn:?
uges løn (3 dage om ugen) ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning inde og ude 1.500 kr.
  • Montere 2 vinduer på Liselejevej 8a 2.300 kr.
  • Skifte patron i Børma-greb 1.000 kr.
  • Jeg kan ikke låse min udestuedør, tror den er sunket lidt 540 kr.
  • Tilslutning af el komfur - autoriseret elektriker 500 kr.
  • Kanalsøgning på tv 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til køresel hvor dyrt
  • #1   13. jan 2015 Hmm… 100 kr. i timen ville man nok godt give. Men heller ikke mere, fordi du ikke er ældre, og fordi du ikke er uddannet eller har erhvervsmæssig erfaring.

Så måske et tilbud på 250 kr. for 3 gange - én uge.

• #4   13. jan 2015 Ja, tak for det bettemus, men jeg ville køre ud til folk og undervise deres hest i på spænding af selen og det med at man ikke bruger ben til at styre, og at de skal til at trække noget, og så vil jeg spænde vogn på hesten og tilkøre den. De heste jeg har tilkørt køre stævner, hyggeheste og by kørsel smiley

Men jeg ville bare høre hvad i ville sige var en rimelig pris, hvis der er mig der skal køre ud til kunden og træne hesten der ude smiley

• #5   13. jan 2015 tja, hvad er dine forudsætninger for at undervise og tilkøre? Altså: hvad kan du, er du "selvlært" eller har du modtaget undervisning, hvad niveau er du selv på osv...

Sammenlignet med ridning, så er der jo forskel på hvad man vil betale for undervisning hos en ridepige der er på LC-niveau, og på hvad man betaler for en uddannet træner/berider der selv er på GP-niveau...

Så du er vidst nødt til at fortælle lidt mere om hvad du kan og hvad en tilkørsel hos dig indeholder: hvad kan hesten, når du er færdig med den

• #6   13. jan 2015 Der rigtig nok smiley
    Hvis hvis jeg er van til at køre by kørsel, trav, og marton heste smiley

Og har fået undervisning til at tilkøre og tilride, har selv givet køre undervisning af egen affering, har køre med problem heste, og vil starte med jord træning og til aller sidst vil spænde letvæktsvogn på, og træne den til det grundlæggende dressur og trafik ? smiley

• #9   13. jan 2015 Tak bette mus, jeg har en af de her tilkørt. Www.hestmedvogn.dk

• #11   13. jan 2015 Tja, Henrik Høper tager så vidt jeg husker 250kr for eneundervisning (og det er hos ham selv = uden kørsel). han kører selv internationalt og lever af at tilkøre/undervise, er landstræner i Finland osv...
    -så er der lidt at sammenligne med...

Og så kan jeg stadig ikke helt finde ud af hvad hesten kan når du er færdig med den.

De gange vi har fået tilkørt, har hesten ved hjemkomst kunne køres i alle 3 gangarter, har kunnet køres på bane, på vej og i skoven, har stået stille under for- og fraspænding, har den helt grundlæggende dressur i orden (altså kunnet søge lidt frem til bidet, kunnet runde sig til begge sider, ændre tempo og garngart, stoppe osv på signal).

Personligt ville jeg ikke overlade tilkørslen til en 16-årig, så kunne vi jo lige så godt selv gøre det... men der er folk jo forskellige

• #12   13. jan 2015 Tak igen bettemus, det kunne jeg bruge til noget smiley

Kommentér på:
Til køresel hvor dyrt

Annonce