{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt hest
  • #1   15. feb 2015 Dyrlæge..

  • #2   15. feb 2015 Dyrlæge ud er i min optik din eneste mulighed. smiley Især når du selv siger du er nervøs, lægger du så ikke op til at du skal gøre noget ved haltheden? smiley

  • #3   15. feb 2015 Har haft dyrelæge ude og han sagde hun skulle stå stille i et par dage og så ville det blive bedre, men det er ikke blevet bedre endnu smiley

  • #4   15. feb 2015 Så ville jeg helt sikkert ringe til dyrlægen igen i morgen tidlig og høre, hvornår han kan komme ud igen.. for når det ikke er blevet bedre efter et par dage, er det som regel andet end "bare" et spark, er mine erfaringer smiley evt. bare ring til dyrlægen og hør, hans mening, nu hvor han har været ude før.. det koster ikke ekstra at ringe jo smiley håber ikke det er noget slemt med ponyen!

  • #5   15. feb 2015 Tænker jeg også lidt at gøre, men tænkte jeg bare lige ville spørge herinde om der var nogen der havde oplevet det samme og som måske kunne hjælpe lidt.
    - Problemet er at hun kan ikke stå i boks om dagen da hun løber ud af boksen på en eller anden måde og stresser sig selv helt op og derfor er jeg meget bange for om hun skal gøre mere skade på sig selv.


  • #6   15. feb 2015 Vi kan simpelthen ikke svare dig på det.. Jeg havde en hest, som stod halt i tre uger, hvor dyrlæge og smed var inde over, og efter de tre uger fandt vi ud af at hun havde overbelastet sine forben, fordi hun havde spat i bagbenene. Først troede vi at det var forbenene.
    Jeg tror mange forskellige slags skade starter ud som du beskriver. Altså dyrlægen vil se tiden an og ved ingen forbedring begynder man at undersøge hesten nærmere.


  • #7   15. feb 2015 mange heste og ponyer for hovebylder under hovne .det kan osse skylden halt-hed smiley

  • #8   15. feb 2015 Okay, tak for hjælpen smiley

  • #9   15. feb 2015 Min hest har været halt i en uge nu.
    Jeg har ikke haft dyrelæge ude da den ikke er varm eller hævet i benet så vi gætter på det ligger i hoven derfor så har vi valgt at få smed ud først som tjekker ham så ville anbefale dig at få smeden til at tjekke:)


Kommentér på:
Halt hest

Annonce