{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

delt eller udelt muffebid {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har en hest der kan være urolig med hovedet, og gumler på bidet og skubber og leger med det hvilket kan være forstyrrende under ridning. jeg red først med et tredelt trensebid med engelsk næsebånd. skiftede til et lånt tredelt muffebid med micklemtrense hvilket har hjulpet meget. jeg har nu købt mig en micklemtrense men med bid er jeg stadig lidt i tvivl om jeg skal investere i et tredelt, todelt eller udelt muffebid.

Jeg har læst mig til at et udelt bid er det blideste og mest rolige i hestens mund når jeg har det problem jeg har.. er det rigtigt? jeg tænker om det får stangeffekt når det ikke er delt?? det er det bid på billedet jeg kigger på fra hooks. ... jeg søger på ingen måde et skarpt bid.

der står følgende om biddet under anmeldelser: Et virkelig godt bid der ligger roligt i munden på hesten. Jeg bruger det både til ridning og kørsel, hvor jeg oplever heste, der er roligere end ved brug af led-delte bid.Dejligt med et bid der kan fås i små størrelser og hvor bidringene er passende små til et lille pony-hoved.

eller om jeg skal vælge et delt bid.

det skal være et muffebid i det hun ellers får nevet sig i mundvigen.

kom glad med input men hold tonen clear! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  delt eller udelt muffebid
Kommentér på:
delt eller udelt muffebid

Annonce