{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Balance {{forumTopicSubject}}

Hej hg'ere
Jeg har denne hafling, som ikke har en særlig god balance. For i galoppen løber hun helt vildt og ligner en der skal til at vælte. (Kun på bane) for at sige det lige ud hun har verdens dårligste balance.. smiley
Hvordan ville i træne den op? Både fra jorden med også fra ryggen?
Har ingen sadel pt, så nok mest fra jorden af.. smiley
Håber i kan hjælpe! smiley


Kommentarer på:  Balance
  • #1   20. maj 2015 Hvis hun kan styres til det ville jeg tage en lang mark og så øve galopen der! Selvfølgelig ikke bare en jordetur. Men man kan lave lidt større volter på en stor mark end på bane, og de volter der er altså bare super gode til balancen! Så når hun bliver bedere er det jo bare ind på banen og øve videre smiley Man kan selvfølgelig også øve det i en longe både fra jorden og ryggen! Det styrker også balancen rigtig meget! Men selvom hun måske får balancen fra jorden er det jo noget helt andet når Det så er galop med rytter smiley

  • #3   20. maj 2015 Vi har pt ikke mulighed for volter på marken, da de er sået til og jeg ved ikke hvor glad båndemanden er for det heh smiley
    Og vi har heller ikke rigtig nogle marker det kan gøres på. Vi har kun skov og en ridebane smiley


  • #4   20. maj 2015 I så fald ville jeg gøre brug af skoven! Eller 20/20 volter på banen smiley

  • #5   21. maj 2015 Nu ved jeg heller ikke hvordan hun er muskelmæssigt! Men hvis hun ikke har så mange muskler og hun f.eks er igang med genoptræning så kommer det også hurtigt til at hjælpe at hun har de muskler hun skal have! smiley


    - Som tidligere nævnt er longen altså også rigtig god både uden og med rytter smiley


Kommentér på:
Balance

Annonce