{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan har folk det med...
  • #1   10. jul 2015 Hvis man tager en andens hest i træning/ridning, så ville jeg forvente at ejer betaler al pasning, som giver penge for at en tager den i ridning..

HVorfor ikke finde en part i stedet for? Eller låne den ud, så låner står for alle udgifter måske på nær dyrlæge?

• #2   10. jul 2015 Det var også udlån jeg måske tænkte.

• #3   10. jul 2015 Snakker vi udlån plejer det at være låneren der står for alt, undtaget forsikring, hvis hesten er forsikret.

• #4   10. jul 2015 Men er der folk der vil låne? Den ene er påbegyndt tilridning

• #5   10. jul 2015 Tjoooo det vil jeg mene.

Jeg fik spørgsmål om jeg udlånte min pony selvom jeg kun søgte en part. Så mon ikke der findes nogen derude der gerne ville låne dine heste.

• #8   10. jul 2015 Da jeg tilred Blesi (den gang var han min part) skulle jeg betale for det, til hans udlåner. Og låneren skulle selv betale for hans dyrlæge, smed osv.

• #9   10. jul 2015 Jeg har en pony i ridning, vil dog nærmere betegne det som en lånepony, pga alle de udgifter. Det er min mor og jeg der sørger for de mdr udgifter, foder, strøelse, undervisning, smed, undervisning og stævner. Evt udstyr (et par underlag, klokker, grime osv)

Ejerne sørger for vaccinationer, tandlæge, sadelmager, dyrlægebesøg, forsikring, kiropraktor- og fysioteapeutbesøg. Og så sørger de også for at jeg har det basale udstyr. En tilpasset sadel - og trense. Et par underlag, et par klokker og et par gamacher. Derudover dækken og grime selfølgelig smiley

Hvis man tog en hest i ridning og evt kommision, ville jeg forvente at ejeren betalte alle udgifter. smiley

• #10   10. jul 2015 Jeg synes den er svær, fordi det netop er en unghest. Normalvis vil jeg også sige, at låner betaler det hele, undtagen forsikringer og vaccinationer - det helt obligatoriske. Men fordi det er en unghest, vil der jo nok komme nogle flere udgifter i form af sadeltilpasning, tandeftersyn osv., og det kunne jeg måske godt forestille mig, at nogen ville være træt af at betale... Uden at vide det, selvfølgelig! smiley
    Men prøv da at smide en annonce op nogle steder, og så se hvilke henvendelser, du får.

Et alternativ kunne jo være at sætte den i ridning. Det er en større udgift, men du er med større sandsynlighed garanteret, at din hest bliver arbejdet målrettet. Der er jo mange "private"/"mindre kendte" der tilbyder tilridning/uddannelse, så handler det bare om at finde en med nogle ridemåder, man selv kan stå inde for smiley

• #11   11. jul 2015 Ved udlån må det være låner der betaler alle udgifter bortset fra forsikring

• #13   11. jul 2015 Jeg tager selv heste i ridning, og der betaler ejer ALT. Dvs. Jeg tager 6500kr pr mdr, og det er inkl fuld ridning og boksleje. Dyrlægeregninger, smed og evt stævner eller kiropraktor kommer oveni.
    Det er jo så noget helt andet hvis du vælger at låne din hest ud, eller måske søger en part - så vil det oftest være dig selv der kan tjene lidt på det smiley

Kommentér på:
Hvordan har folk det med...

Annonce