{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

At tilbyde undervisning {{forumTopicSubject}}

Godmorgen derude smiley

Jeg har de seneste år undervist en lille smule - en rytter, som havde part på mine krikker, som senere fik sin egen hest, og ellers lidt løst, som har kontaktet mig. Nu er jeg blevet kontaktet af flere personer og har pt. 4 faste ryttere, jeg underviser lidt løst. Og jeg er helt vild med det - jeg elsker at undervise og arbejde med heste og deres ryttere.

Dertil har jeg på det seneste overvejet om jeg skulle lave en annonce, at jeg tilbyder undervisning i mit område. Mit problem er nok at jeg ikke rider stævner - og aldrig har gjort det, hvilket giver mig en frygt for ikke at være helt tilstrækkelig til at give undervisning (i andres øjne).

Jeg rider klassisk / BBH-inspireret, så ingen tvivl om at jeg ikke er en person, traditionelle dressurryttere ville vælge - og det er også helt fint, hvis du har det sådan. Jeg vil rigtig gerne høre alligevel...

Min erfaring, lidt firkantet stillet op:

* Modtaget (traditionel) dressurundervisning en gang om ugen i alderen 4 - 14 år
* Modtaget undervisning i klassisk / akademisk inspireret dressur fra 14 - 17 år af amatørrytter
* 6 måneders praktik på Blue Berry Hill - undervisning 2-5 gange i ugen af både Susan Kjærgaard og Stine Joy langkilde, både på min egen hoppe og med Susans heste
* Rytterens mindset kursus (varighed af ca. 2 måneder, en gang om ugen) - mentaltræning for ryttere v. Anette Klausen Mengtsson
* Foredrag ved Ute Lehmann
* Amanda Barton Kursus - 3 dage (tilskuer)
* Foredrag ved Rasmus Bagger - omkring mentaltræning
* Will Rogers og Anna Blomgreen kursus - 1 dag (tilskuer)
* Får pt undervisning af Karin Bræmer, centreret instruktør, på min unghest 1 gang om måneden ca.
* Har tilredet 2 heste på egen hånd og været aktiv i mange tilridninger

Hertil er jeg under uddannelse til psykomotorisk terapeut og har en bred anatomisk, fysiologisk og psykologisk viden. På uddannelsen arbejder vi med behandling og lærer også at undervise grupper. Vi arbejder rigtig meget med holdning, hvilket selvfølgelig giver god mening ift undervisning på hesteryg.

Personligt mener jeg selv at jeg er god til at møde mennesker hvor de er, og tage deres problematikker alvorligt. Jeg er et jordnært menneske, som tager tingene i et roligt tempo og giver plads til fordybelse - det er der nogle der elsker, og andre der forbander smiley Jeg er desuden meget bevidst om mine egne fejl - og hvis i vælger at klikke ind på min profil og se billeder, er jeg heller ikke i tvivl om at i vil se nogle fejl dér. Jeg nyder samværet med mine heste og er meget process-orienteret - så jeg arbejder ikke for at opnå det perfekte, men på hele tiden af udvikle mig sammen med mine dyr.

Hvad mener i - kan jeg tillade mig at tilbyde undervisning (til billige penge)?

Pt. tager jeg 150 kr for en undervisning - som varer ca. 30-60 minutter afhængigt af hesten. Normalt ender vi på 45-60 minutters undervisning, og jeg er sjældent i stalden mindre end 2 timer, fordi vi altid ender med at hygge-snakke og folk gerne stiller en masse spørgsmål.

Undskylder at emnet blev lidt langt - håber alligevel at der er nogle som byder ind smiley

Knus fra en Frederikke, som på underlig vis synes at dette er et sindssygt grænseoverskridende emne, at oprette smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tilbyde undervisning
Kommentér på:
At tilbyde undervisning

Annonce