{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Shetlænder ridning..`? {{forumTopicSubject}}

ja hvad er jeres mening om at store piger/ drenge rider rundt på små shetlændere?

Min mening:
Jeg syntes det er mega synd, selvom mange siger at de jo ikke har noget imod det, men hvordan ved de det? Den gør jo nok bare hvad den får besked på. at løbe?
Og mener ikke at det er synd lige for sjov at sætte sig op på dem, men at ride f.eks dressur eller lang skovtur..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shetlænder ridning..`?
  • #1   4. mar 2007 Har jeg faktisk tit tænkt på om det faktisk er synd..
    Der er nemlig mange der siger at Sheltlænderene er stærke heste lige som islænderen osv, men har tit tænkt på om det er rigtigt ?

• #2   4. mar 2007 det er an på hvor store de er... hvis de bare er lang benet, er det bare fordi det ser dumt ud, men hvis de vejer mere end rigeligt til størrelsen af ponyen, synes jeg det er synd..

• #3   4. mar 2007 Min mening : syntes det er ok at ride en lille tur på dem, og hvis de er i rigtig god træning, og har alle musklerne at ride mere seriøst på dem smiley men kunne personligt aldrig finde på at ride seriøst på sådan en lille str. ;P

• #4   4. mar 2007 Vi har lige fået en shetter på gården og mig og min BV er total forelskede i den :b
    Så sagde Niller vi måtte passe den og ride den osv.

Så gik vi en tur med den.
    Min bedsteveninde er MEGET lille af sin alder ..
    Hehe. Så hun skulle lige ha en træktur på den :b
    Det sagde den intet til og hun er en lille sød, men bestemt dame :b Jeg ville ikke ride, men så tvang Pernille mig op på den, og da vi havde gået 2 skridt bukkede hun, Håhå, jeg kom hurtigt af igen :b
    Hun kunne i hvertfald godt selv sige fra, og det tror jeg også nok de skal gøre hvis de ikke bryder sig om det.

Desuden synes jeg det er ok at få en træktur. Bare ikke noget, trav gallop og spring på en pony hvor man kan få bene rundt om maven på den !

• #5   4. mar 2007 jeg syntes det er fint =) men alting med måde self. =P Der er mange at ligeså snart der er nogle med nogle lange ben, så vejer de også for meget og det er ikke rigtigt =) shetlændere er meget stærke, og syntes det er fint hvis nogle lidt større rider på dem, men som sagt skal det være med måde =)

• #6   4. mar 2007 jeg synes man kan fornemme om hesten virker usikker.. altså jeg ville aldrig selv sætte mig op på en nu, fordi man kan jo os selv se om det virker helt gak, men nu har jeg købt en shetlænder til min dreng og den skal rides til om nogle år og ja, det kommer jeg selv til, men nu er det os en lille hingst og håber meget på han blir samme størrelse som hans far, fordi han er kæmpe.. men så har jeg os lige tid til og smide de kilo jeg skal af med efter jeg har født her igen anden gang..

• #7   4. mar 2007 Difiner store piger/drenge.

• #8   4. mar 2007 det sker der ikke noget ved en shetlænder kan bære sin egen vægt !!!!!! og trække det dobbelte af sin egen vægt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #9   4. mar 2007 så længe man ikke er overvægtig kan jeg ikke se problemet, selvfølgelig skal man ikke ride vildt seriøs, men en skov tur kan jeg ikke se noget problem ved. . .

• #10   4. mar 2007 100% enig med Rebecca xD

• #11   4. mar 2007 julie
    styr lige dine ! udråbs tegn

syndes der er synd

• #12   4. mar 2007 Kommer helt an på hvor stor og tung man er.

• #13   4. mar 2007 Det kommer jo også an på hvor høje menneskerne er . Og Jeg rider da også mine selv men højst 2 gange i ugen..! Men de er jo også lidt stærke.
    Efter min mening er det okayy at ride dem og sådan. bare det er for hårdt! Jeg rider da selv mine og det er da okayy at jeg rider dem da de er lidt høje af deres racer.

• #14   19. mar 2007 jeg synes det er helt okay.
    har tilredet min kusines shetlænder da hun ikke er så gammel. men det er vist 3-4 år siden godtnok. men det er helt okay med let træning.

Kommentér på:
Shetlænder ridning..`?

Annonce