{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højskole og efterskole bidløst?
  • #1   7. mar 2016 Cordeo ved jeg ikke med. Mrn bidløs tror jeg sagtens du kan få lov til. Prøv at skriv og hør nogle af de efterskoler du overvejer om man må smiley

• #3   7. mar 2016 Google: efterskole horsemanship - ved at der findes efterskoler hvor der er fokus på 'godt horsemanship' og hvor mange rider bidløst, men kan ikke huske stederne. Ved min googling kom der en del steder op, hvor navnene virkede bekendte smiley

• #4   7. mar 2016 Jeg red bidløst til sidst på Aaestrup da jeg begyndte at finde "min plads" i ridningen smiley Det var der ikke nogle der sagde noget til, selvom jeg egentlig aldrig spurgte. Jeg fik undervisning på lige fod som alle andre, så intet der smiley
    Mht. cordeo skulle vi have noget på hovedet af hesten også, af sikkerhedsmæssige årsager, men det kan man jo lade være med at "bruge" medmindre det er nødvendigt - altså bare lade tøjlerne hænge eller binde en knude på dem så hesten ikke træder i dem smiley Men for at komme videre i træningen, tog jeg hovedtøj eller grime af hvis det kun var mig i ridehallen smiley
    Men der var ikke undervisning i cordeoridning.

• #5   7. mar 2016 Mange steder tror jeg de er ligeglade, så længe man har optømning på.

Jeg gik på Blidstrup og der var et par stykker der nogle gange red bidløst på deres heste. Jeg selv gjorde det også på skolens daværende hest, fordi jeg fandt ud af at så samarbejdede vi to bedre. Og jeg fik ros for det en dag, netop fordi hesten gik bedre for mig sådan end med bid. Ved mange andre var det omvendt.

• #6   9. mar 2016 Tak piger smiley

Kommentér på:
Højskole og efterskole bidløst?

Annonce