{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Jordtræning {{forumTopicSubject}}

Da jeg træner en del fra jorden, så mangler jeg lidt ideer til hvilke ting jeg kunne lave / træne med.

Jeg har en bold, flag, presenning, et pirat sværd, en fodertønde og et stykke rør man normalt graver i jorden og bomme at træne med.

Så hvis i har nogen ideer til hvad jeg kunne lave/ købe (Kun på Fyn) som er nemt og ikke koster 1000kr, ville det være en stor hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jordtræning
  • #1   18. maj 2016 Hvis du har en lukket ring/ridebane, så øve løsarbejde? Både hvor du fx går/løber sammen med hesten, og senere udvikler til løslongering evt? smiley

  • #2   18. maj 2016 Du kunne træne nogle tricks (ved ikke om du allerede har) og jeg har en lang liste med forskellige jeg gerne vil sende til dig.

    Hvad træner du / har trænet?? Kunne nemlig også bruge et par idéer smiley


  • #3   18. maj 2016 Awesome K: Det har jeg, men desværre virker det ikke til hun gider, jeg kan fjolle lige så tosset rundt, hun går kun med i skridt smiley

    Ismullen: Du må gerne sende mig listen i en besked eller her smiley Jeg træner at bakke for lyd og en løftet hånd, flytter forparten med en kort pisk (uden berøring) og sidebevægelser op ad lang siden med en lang pisk (uden bevægelser og ellers bare at følge med og gå langsomt og hurtigt efter mit kropssprog. Så har jeg trænet lidt at bakke og gå frem over en bom på mit signal smiley

    Ellers har jeg mest trænet med de "farlige" ting


  • Sasja M. H
    Sasja M. H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 3 Svar: 45
    #4   18. maj 2016 En palle til at træde op på og gå over. Min mand har selv lavet en ud af to almindelige paller.

  • #5   18. maj 2016 Det handler vel bare om den rigtige træning og motivation tænker jeg? smiley

  • #6   18. maj 2016 Nu er det jeg har kaldt grundøvelser det jeg vil starte med at lære min nye miniature. Så derfor Grundøvelser. Kunne måske godt have kaldt det noget andet men...

    Tricks:
    o Stejle
    o Ligge ned
    o Neje
    o Løslongering
    o Spankeskridt
    o Ryste
    o Smile
    o Gabe
    o Kysse
    o Dreje rundt om sig selv
    o Vinke
    o Spille død (lær at ligge først)
    o Sidde (lær at ligge først)
    o Ryste hele kroppen
    o Rulle rundt (lær at ligge først)
    o Samle ting op
    o Apport (lær at samle ting op først)
    o Levade
    o Piaffe
    o Capriole

    Grundøvelser:
    • Indparkere
    • Gå op på noget (f.eks en palle)
    • Gå over en pressening.
    • Bakke for let signal.
    • Bliv stående selvom du bakker væk.
    • Stå øvelse. F.eks under strigling så du ikke behøver at binde hesten.
    • Forparts vending (mod dig og væk fra dig)
    • Bagparts vending (mod dig og væk fra dig)
    • Sideway (forfra, mod dig og væk fra dig) (sidelæns)
    • Schinkelvigning ( igen. Forfra, mod dig og væk fra dig)
    • Bakke mod dig når du står bag hesten.


  • #7   19. maj 2016 Sasja: Har i en plade ovenpå eller hvordan?

    Awesome K: Jaaa.... Det gør det nok, men jeg aner ikke lige helt hvordan jeg skal få det til at spille smiley

    Ismulen: Super fede foreslag!


  • Sasja M. H
    Sasja M. H Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 3 Svar: 45
    #8   19. maj 2016 Nej, han taget brædderne fra toppen af den ene og sat i mellemrummene på den anden.

    profilbillede
  • #9   19. maj 2016 Tak for billedet (Og ideen) Vil se om jeg kan få lokket min far til at fremskaffe to paller smiley

Kommentér på:
Jordtræning

Annonce