424 visninger
|
Oprettet:
Forebyggende/gode forslag ift. Afhængighed :-) {{forumTopicSubject}}
Hej igen igen.
Mine to drenge bliver mere og mere afhængige af hinanden... Den lille tykke kan næsten ikke bruges heller..
jeg træner og gør som jeg plejer og kommer også til det videre.. Men tænkte om I måske havde nogle gode råd...
Den lille forsøger at hoppe over væggen hvis den store går ud fra stalden og ude af syne. Og den store tonser rundt på folden og er driv våd af sved hvis den lille kommer væk..
Jeg har valgt at der bliver trænet med desensibilisering.
Mvh TT
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Men vores Vulkan går med de 2 små og er meget glad ved dem
Men siden den dag han kom har han kommet selv/alene ind i stald og stå . (lidt)
Nu hvor de er ude døgnet rundt kommer han ind hver da alene de 2 store gule får samtidig deres mad inde, men kommer ud når de er færdig med deres. så alene igen er han, de næste par timer med hans hø og foder.
Vi har desværre ikke over skud lige nu til at gå med ham.
Men det andet hjælper altså også en stor del på det du beskriver oven over
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Rocky er jo kun 1 år. Han træner jeg ca 1x ugentligt. Han går fint med når den lille tykke er med. Men når vi nærmer os hjemme igen så hører han Tindur kalde(som han har gjort helt fra vi gik)og så starter koret hvor han også kalder og vil hurtigst muligt hjem. Når jeg har gået med ham alene så har han startet med at stejle men når jeg hæver stemmen og rykker i grimen så holder han op og går pænt. Han stopper op nogle gange men går videre. Han får meget ros og godbidder på turen men ikke når vi nærmer os en hvis afstand hjemmefra.
Mvh TT
mar 2011
Men hvis Tindur går ud forsøger han at hoppe over væggen
Mvh TT
mar 2011
Mvh TT
Forebyggende/gode forslag ift. Afhængighed :-)