{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Forebyggende/gode forslag ift. Afhængighed :-) {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen.
Mine to drenge bliver mere og mere afhængige af hinanden... Den lille tykke kan næsten ikke bruges heller.. smiley jeg træner og gør som jeg plejer og kommer også til det videre.. Men tænkte om I måske havde nogle gode råd... smiley
Den lille forsøger at hoppe over væggen hvis den store går ud fra stalden og ude af syne. Og den store tonser rundt på folden og er driv våd af sved hvis den lille kommer væk.. smiley
Jeg har valgt at der bliver trænet med desensibilisering.

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forebyggende/gode forslag ift. Afhængighed :-)
  • #1   7. jun 2016 Ved ikke om det dur for dig?
    Men vores Vulkan går med de 2 små og er meget glad ved dem smiley
    Men siden den dag han kom har han kommet selv/alene ind i stald og stå . (lidt)
    Nu hvor de er ude døgnet rundt kommer han ind hver da alene de 2 store gule får samtidig deres mad inde, men kommer ud når de er færdig med deres. så alene igen er han, de næste par timer med hans hø og foder.
    Vi har desværre ikke over skud lige nu til at gå med ham.
    Men det andet hjælper altså også en stor del på det du beskriver oven over

profilbillede
  • #3   7. jun 2016 Tindur bliver trænet 3x ugentligt hvor der intet er... Jo han har blevet en lille smule mere "jeg vil gerne hjem nu" men der er aldrig problemer med at tage af sted. (har jo også trænet ham på samme måde fra han var føl som jeg nu gør med Rocky) Og han accepterer at vi skal arbejde videre. Han har hvor han stod før været vant til at stå selv nogle timer før de andre kom ud. Og jeg har også taget andre heste fra flokken uden at han gik bananas som nu..
    Rocky er jo kun 1 år. Han træner jeg ca 1x ugentligt. Han går fint med når den lille tykke er med. Men når vi nærmer os hjemme igen så hører han Tindur kalde(som han har gjort helt fra vi gik)og så starter koret hvor han også kalder og vil hurtigst muligt hjem. Når jeg har gået med ham alene så har han startet med at stejle men når jeg hæver stemmen og rykker i grimen så holder han op og går pænt. Han stopper op nogle gange men går videre. Han får meget ros og godbidder på turen men ikke når vi nærmer os en hvis afstand hjemmefra.

Mvh TT

• #5   7. jun 2016 Den lille bliver taget ud på staldgangen hver morgen og aften da han fodres der ude. Her bliver han tjekket igennem osv. smiley
    Men hvis Tindur går ud forsøger han at hoppe over væggen smiley

Mvh TT

• #7   7. jun 2016 Ja, det må man jo håbe.. Efter dagens katastrofe tur... smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Forebyggende/gode forslag ift. Afhængighed :-)

Annonce