{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid kan der gå? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har en 9 års hoppe Dimma, som går med føl ved siden, som er blevet 1 måned gammel nu. I fredags besluttede jeg mig, at komme i gang med hoppen igen og har, i samråd med en professionel rytter, fået grønt lys på at begynde at ride hoppen igen.

Fik at vide at jeg de første par dage skulle lukke en rolig hest ind i den ene boks og i boksen ved siden af skulle mit føl så stå, mens jeg red hoppen. Gjorde det lørdag og søndag, og det eneste der sker, er at hoppen og føllet kalder på hinanden og hoppen selvfølgelig er lidt oppe og køre mens vi rider smiley

Her i dag valgte jeg at ride hende ud, så de ikke kunne høre hinanden. Samme resultat, måske var hoppen en anelse mere oppe og køre.

Jeg ved at jeg kun har været i gang i 3 dage nu, men hvor lang tid gik der hos jer før der var forbedringer og hvordan reagerede både hoppen og føllet hos jer? Kom gerne med nogle gode råd.

Mvh Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid kan der gå?
  • #3   1. aug 2016 Nej vil ikke binde føllet, så kommer den sikkert først til skade. Men det er som sådan heller ikke ham der er det store problem, det er mere hoppen der skaber sig.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   1. aug 2016 Det er nok fordi at hoppen syntes det er for tidligt at blive fjernet fra sit føl..

    vent endnu, til at føl og hoppe er mindre afhængige af hinanden.


Kommentér på:
Hvor lang tid kan der gå?

Annonce