{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ris og ros til video
  • #1   13. dec 2016 Den er da rigtig fin smiley

    Jeg kan bedst lide starten, hvor det er blandet sportsgrene, selvom jeg som inkarneret dressurtante elsker at se dressur, som der er meget af til sidst i videoen.

    I den sidste del er der nogle af klippene som er for korte - det bliver nærmest glimt agtigt, hvilket kan føles lidt "ubehageligt" hvis man nemt reagerer på "glimt".

    Men ellers flot video.

    Mvh Charlotte


  • #2   13. dec 2016 This is awesome! Hvis jeg som ikke-hestemenneske så den her video, så ville jeg helt sikkert tænke: Det der ridning, det må jeg prøve!

    Er det o.k., at jeg deler den på FB?


  • #3   13. dec 2016 Jeg synes at den er god smiley den lægger godt op til spænding både med klippene og med musikken og det kan jeg godt lide smiley

    GODT REDIGERET smiley


  • #4   13. dec 2016 Rigtig flot video, det må have været et stort arbejde at finde videoer og lyd og klippe det hele sammen. Jeg har set adskillige videoer som den her, men de indeholder primært væddeløb, spring, military eller andet med mere fart og spænding end dressur. Så den skiller sig helt bestemt ud, fra dem jeg har set! smiley
    Hvis jeg skulle være kritisk, så ville jeg nok sige, at det er lidt ærgerligt, at klippene med Dujardin og Valegro kvalitet og farvemæssigt, ikke spiller så godt med de andre klip. Men nu er de jo verdens smukkeste ekvipage, så det går smiley Men jeg havde nok valgt nogle klip fra denne video, som passer lidt bedre kvalitets og farvemæssigt:
    https://www.youtube.com/watch?v=ch-QZ49WRTc

    Og for at være rigtig irriterende, så er der en grammatik fejl i titlen, det hedder ikke "had" men "have". Altså "As a rider you have a feeling" smiley


  • #5   13. dec 2016 Tusind tak for den gode respons allesammen, i er mere end velkomne til at dele den på facebook. Det er efterhånden lang tid siden jeg har lavet video, og denne er lidt mere speciel end de andre jeg også har lavet. smiley god aften alle sammen

  • #6   13. dec 2016 Jeg synes at lyden er behandlet alt for voldsomt. Jeg ved godt at jeg ikke sidder på verdens bedste højtalere, men jeg har hørt meget lyd på dem, så jeg ved hvordan det skal lyde, Den er simpelthen for metallisk. Der er sket noget i redigeringen. Noget er måske overstyret og andet virker for hårdt behandlet. Derudover er det min personlige mening at der er for meget rumklang på, men det er en smagssag smiley

    Jeg er heller ikke fan af for meget dip to black. Det bliver også lige rigeligt. Det er fint i starten og det er fint at du kommer væk fra det igen, men det er for meget efter min smag.

    Og så tror jeg at grunden til at det føles ubehageligt i de sidste klip, er at der er et par klip der er meget tæt på at være et akseoverspring (man hopper fra den ene side af en hovedperson til den anden side). Der er næsten et ved 1.38 og der er et ved 1.43. Det bliver hurtigt forvirrende for øjet og hjernen smiley


  • #7   13. dec 2016 Synes den er rigtig fed! Klippene med Charlotte og Valegro passer dog ikke helt ind mht. farver og perspektiv. Elsker den ekvipage og den skal jo være med når du har det hun siger med. Men vælg måske et andet klip med dem smiley

  • #8   14. dec 2016 Jeg har arbejdet videre med mine teknikker, og der kom dette ud af det. smiley
    https://youtu.be/OLgkbAcp1ro


Kommentér på:
Ris og ros til video

Annonce