{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Inspiration til miljøtræningsdag! {{forumTopicSubject}}

Der kommer nogle folk hos mig, hvor vi skal lave noget miljøtræning til når vi skal ud til diverse middelalder/renæssance-markeder. Mangler lidt idéer :). Tænker i hvert fald noget høj musik og nogle flag. Tænker i almindelige fødselsdagsflag er nok? Vi skal også træne træpinde der slår imod hinanden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration til miljøtræningsdag!
  • #1   13. maj 2017 Ild måske. Mange heste bryder sig ikke om lugten af røg eller flammer og på middelalder markeder, kunne jeg forstille mig, at der er er bål smiley

• #3   13. maj 2017 paraply.. jeg har sådannogle som dansere/gymnaster bruger lange stof vimpler (købte 10) til mine som jeg også træner med.. grydelåg, radiostyret biler , hundeprop pistol trække skraldespand med hest, trække en larmende plastik dunk med sten.. ja alt man forestillersig man møder udenfor..
    var bare lidt af det jeg bruger til mine

link til de der vimpler så du kan se hvilke jeg mener https://www.dansebutikken.dk/images/anniel-vimpel-til-rymisk-gymnastik-p.jpg

• #4   14. maj 2017 Jeg bruger ild (at springe over træstammer med ild i), ride med ildfakler, ride igennem røg (har en røgmaskine), forskelligt underlag, ride igennem vand (både fra oven, fra siden og fra jorden), ride med en fane med flag eller bare en pind med strimler, ride ned under strimler, presseninger mm.... Kun fantasien der sætter grænser

Kommentér på:
Inspiration til miljøtræningsdag!

Annonce