{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Problemer med hesten.. :( HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har brug for jeres hjælp.. smiley
Jeg er begyndt at ride en sød araperblandings hoppe på rideskolen.. Hun er rigtig sød, og meget stille og rolig.. Hun har ikke været redet i lidt tid, men har aldrig været præget af det.. Hun er lidt doven, men når man får hende i trav, løber hun helt vildt, og tar hovedet op.. Hun er ikke til at stoppe, og vil ikke vente på en.. Nogle gange går det super, og hun går fint ned, men for det meste tonser hun bare afsted.. Hun er svær at sidde på, og det går endnu værre, når hun løber sådan. Når man skal have hende i galop, tonser hun også bare afsted i trav, og når man laver et anspring, løber hun alt hvad hun kan i galop. Fræser afsted.. :S Vil overhovedet ikke tage imod biddet, eller noget som helst.. Hun fik galoperet 5 runder, før jeg fik hende stoppet..
Hvis man vil have hende til noget hun ikke lige gider, begynder hun at stejle, og det er mega træls.. Ellers er hun så sød, stille og rolig, så man slet ikke kunne forestille sig, at hun gjorde sådan.. smiley

HJÆLP!!! Hvad gør jeg??? Nogle gode råd??

OBS: Har redet hende 2 gange nu, og det er blevet lidt bedre anden gang, men der havde jeg hende også i longe i galop...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med hesten.. :( HJÆLP!!
Kommentér på:
Problemer med hesten.. :( HJÆLP!!

Annonce