{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ridebukser?
  • #2   13. feb 2019 hihi, ja, det er svært at vide hvad rimelige penge er smiley Jeg tænkte mere i, at jeg ikke vil give 2500 for et par CT. Dem jeg har nu har jeg også været glad for, da de er højtaljede, og der er som på dine også 3 knapper foran. Desværre er fuldskindet bare helt slidt på mine smiley Grippen fejler intet, men der er huller i dem pga. at fuldskindet er slidt af, og dem gav jeg 900 for. Så synes faktisk at 1600-1800 er rimeligt, hvis de holder sig som du siger smiley

  • #3   13. feb 2019 Hvad skal dine bukser kunne??

    Jeg er glad, meget glad for mine klarslund jordphur vinterbukser.
    Falsk skind på bagdelen til når jeg rider uden sadel, store lommer til tlf, og varme.
    Men de er brede for neden, kan nok ikke bruges med almindelige ridestøvler.
    Karlslund sommermodel er for varme til dansk sommer.

    Jeg har haft hooks rights med grip. Super behagelige at have på. Gode i lædersadel, man skøjter rundt i kunststof sadel.
    Det var mine yndlings, men for andre er de ubehagelige, hvis de ikke sidder fast.

    smiley
    Smag og behag er meget forskellig.


  • #4   13. feb 2019 Hov, det er rigtigt, jeg har ikke rigtigt uddybet hvad jeg ønsker af dem.
    De er egentligt til dressur i lædersadel. Jeg rider med støvler, så tror det bliver et problem hvis de er brede for neden. De skal helst bare sidde helt til smiley
    Og heller ikke vinterridebukser. Bare ganske almindelige smiley


  • #5   13. feb 2019 Jeg elsker Horze Desiree bukser. De er vildt skønne, og rimelig holdbare. Mine er lidt over et år gamle, og de holder fint et år mere, tror jeg smiley

  • #6   13. feb 2019 Elsker mine mink horse thights med grip og karlslund sommer thights også med grip

  • #7   13. feb 2019 Når man er lav og har korte ben er er horze rigtigt gode. De fås i alle farver, str og glitter/pynt samt prisklasse

    Drømmen er et par kingsland eller CT, men så skal benene vokse i både længde og bredde.

    Animo kan jeg ikke anbefale, dårlig kvalitet og sidder rigtigt grimt.. ihvertfald på mig..


  • #8   13. feb 2019 Mine ynglings ridebukser er Back2Back Lyon Pro med knægrip. Det er enormt god kvalitet til pengene, og grippen holder enormt godt. Kan kun anbefale dem. smiley

  • #9   14. feb 2019 Horze ridebukser. - Deres pasform er den bedste til en overkommelig pris.

    Jeg har flere af dit lidt dyrere mærker, men synes simpelhen ikke at de sidder som jeg vil det. smiley


  • #10   14. feb 2019 Jeg rider kun i ridebukser fra MGS Horseware, Du kan få to par for 1000 kr, grippen er super god, bukserne er behagelige og fåes både som høj- og lavtaljede. De har lige udviklet et par sommerridebukser også, som jeg absolut skal have fingre i. Vigtigst af alt, så holder de bare. Har endnu til gode at smide et par fra dem ud, og jeg har været flittig bruger af dem i flere år efterhånden - det fungerer bare.

  • #11   15. feb 2019 Jeg er til pikeur elsker alle mine pikeur bukser.
    Jeg har også et par Kingsland Katja bukser dem har jeg også været glad for gennem hele min graviditet gribben holder godt. Det eneste minus er der ingen lommer er i dem.


  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #12   15. feb 2019 Mink Horse smiley De er til at betale, og de laver ridebukser til alle kropsformer. Flere af modeller har fx også lynlåslomme til tlf osv

  • #13   15. feb 2019 MN Horses
    Jeg havde et par Mink Hores på et tidspunk med stjerner på numsen, og det første par jeg købte var mega gode. Men så købte jeg to par mere, og det var som om modellen var lavet om, for det var større i taljen, og stjerne grippen faldt af. Derefter gik jeg så over til Back2Back. Men har du oplevet det samme med dine Mink Horse? smiley


  • #14   16. feb 2019 Jeg elsker kingsland og B2B ??
    Jeg arbejder i stald og begge par holder super, det samme gør grippen!(:


  • #15   20. feb 2019 Dem jeg har nu er Horze Desiree, og jeg er utroligt skuffede over dem, desværre. Jeg har ellers været rigtig glad for pasform osv. men skindet er fuldstændig slidt af dem.

Kommentér på:
Ridebukser?

Annonce