{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knæskalsfasthæftning og brug til dressur på længere sigt.
  • #1   19. aug 2019 Min pony er lige blevet opereret for knælåsninger og planen er, at hun kan fortsætte på præcis samme niveau efter en kort genoptræning smiley

  • #2   19. aug 2019 Min gamle hest havde det. Og fungerede bedst med at være i fuld ridning. Han gik la dressur og 80 cm spring. Benet reagerede kun hvis han blev sat ned/op i motion, ændrede fuldtid eller lign. Altså større ændringer smiley

  • #3   19. aug 2019 Min gamle pony Sprinter fik knæskalsfastlåsninger som 6 års. Han havde det i stor grad og sad rigtig tit fast.. Dog virkede han ikke særligt bemærket af det - så vi ''trænede det væk''. Ved at bakke, bomtræning, bakketræning og massere af gode ture blev det mildere - og da jeg stoppede med at ride ham (fordi han skulle hjem til sin ejer) havde han netop vundet 6 års championat i både DSP og NF - og han sprang gerne S baner derhjemme. Der var aldrig problemer i forhold til ridningen - han blev kun bedre, jo mere benet blev brugt smiley

  • #4   24. aug 2019 Ja, jeg fik min 2 års welch opereret, selvom dyrlæger sagde han måske kunne vokse fra det. Jeg kunne ikke holde ud at se på han ikke kunne komme ud af boksen om morgenen, og han kunne jo heller ikke flygte hvis fører hesten på marken var efter ham. Der har efterfølgende ingen problemer været og han har vundet en del i dressur i hvad jeg vil kalde høje klasser bla. pri.

Kommentér på:
knæskalsfasthæftning og brug til dressur på længere sigt.

Annonce