{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sportsur
  • #1   15. maj 2020 Følger lige med

• #2   15. maj 2020 Hvad har du brug for af funktioner?
    Hvad mener du med ridemode??

...
    Jeg har min smartphone.
    Det er chokerende (ved nærmere eftertanke) hvor meget sådan en halvgammel Samsung galaxy telefon har været udsat for - og overlevet.
    Inklusiv en overnatning mellem åen siv, tabt på hårdt underlag, næsten blive indbagt i en kage, osv.
    Et ordentligt cover, så er du godt kørende.

Jeg ved ikke hvilke funktioner din telefon ikke dækker, med rette apps.
    Og den har du jo med alligevel.

• #3   16. maj 2020 Meget simpelt, der findes ikke et med ridemode. :)jeg kan ikke en gang huske om der er det i military og distance ure. Under alle omstændigheder skal du have parret uret med en enhed eller app, så som fx endomondo hvis du vil tracke at du rider.

Jeg er personligt glad for mit garmin, jeg sætter en bare på andet når jeg rider. Så tjekker jeg både ruten i garnins app samt endomondo når jeg er færdig.
    Og jeg kan tage min opkald og sms med det samt se hvad der kommer jævnligt af Facebook opdateringer. ??

• #4   16. maj 2020 det er fordi det skal bruges til military træning så ser gerne det har ridning og mener at nogle af de gamle garmin havde ridemode

• #5   16. maj 2020 Mener du mode som i haute couture, tøj, sko og andet der går mode i?
    Eller mode som engelsk ord for indstillinger?
    - jeg taler engelsk, men tænker på dansk og forstår faktisk ikke hvad du mener?

• #6   16. maj 2020 ja når det er ure så er det ride mode eller løbe mode osv som den indstilling man sætter uret til når man dyrker en sport

• #7   16. maj 2020 Jeg har Garmin Fenix 6X
    Der ka man få app med ridning.
    Har ikke prøvet det endnu, men har da overvejet det.

• #8   16. maj 2020 spændende

Kommentér på:
sportsur

Annonce