{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sportsur
  • #1   13. jun 2020 Et af problemerne ved sportsure til ridning er, at de ikke stopper med at tælle skridt, når man rider - så man kommer pludselig til at have "gået" rigtig meget smiley
    Jeg har dog redet med Garmin, og de kan måle din puls og herigennem give et bud på, hvor mange kalorier du nogenlunde har forbrændt.

    Jeg ved ikke, om der findes sportsure, hvor du kan slå skridtfunktionen fra. Jeg ved dog, at du til Garmin-ure kan hente widgets, så du kan gemme din sportsaktivitet som værende "ridning" smiley


  • #2   13. jun 2020 Der findes ingen ure med ridefunktion så du kan ikke tracke dig selv mens du rider. Men du kan bruge det i sammenhæng med endomondo. smiley

    jeg er glad for mine garmin ure. de fungere fint til at jeg kan tracke min tid, begge mine ure måler også min puls, samt de har indbygget gps. Efter en tur går jeg ind på min endomondo og ser hvordan min tur har været. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   13. jun 2020 Kalorier beregner alle ure ud fra et gennemsnit, så det vil aldrig/meget sjældent være præcist.

    Men garmin er klart anbefalelses værdig - de laver ikke specifikt til ridning, men deres ure er pengene værd. smiley


  • #4   14. jun 2020 Jeg har Garmin Fenix 6.
    Der er sjovt nok ikke en ridning i det, men rigtig meget andet, fx vandpolo og vandretur medsnesko, tror jeg osse der er smiley
    Men der er en app man ka købe (2 dollars), som har ridning, jeg har overvejet at prøve den.


  • #5   14. jun 2020 Mange tak for svarene! jeg vil kigge lidt videre smiley

  • #6   17. jun 2020 Jeg er glad for mit garmin forerunner 35.. Det kan måle puls, kalorier, skridt osv.. smiley

  • #7   17. jun 2020 Har et fitbit versa, som jeg er meget glad for. Har dog ikke ridefunktion, men skridttæller, kaloriemåler, søvnmåler, pulsmåler og det snakker med min telefon, så ringer min telefon, så fortæller mit ur mig hvem det er.

  • #8   25. jun 2020 Ja alle urene tæller også når man rider men om man cykler løber eller rider er jo et fedt det alt sammen motion der for pulsen op og tæller med i det daglige regnskab så ja for mig tæller de skridt der kommer fra ridningen på lige fod med de skridt jeg går, løber eller cykler

  • Karen H
    Karen H Tilmeldt:
    mar 2020

    Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 35
    #9   25. jun 2020 Kcal kan man aldrig beregne præcist med mindre man får målt udåndingsluft! Så køb ikke et ur af den grund, jeg har set mange blive “snydt” af deres estimater, hvis man feks tror man kan spise tilsvarende mere.
    Men til skridt osv er de ok. Jeg bruger app til ridning - har valgt eqilab pga deres gps funktion, der gør at min mand kan følge min ridetur live og dermed dels kunne opdage hvis jeg ikke bevægede mig i x antal minutter og så kunne finde mig smiley


  • Kate P
    Kate P Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #10   25. apr 2021 Suunto har ure der kan tracke ridning, har selv et, det er pivgodt ??

  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    okt 2021

    Svar: 9
    #11   31. jan 2022 Jeg vil anbefale Garmin Forerunner 35, som er til en god pris, og så kan der tilføjes specifikke aktiviteter til uret fx. har jeg en extension til badminton.




    https://bedzzz.se/


Kommentér på:
Sportsur

Annonce