{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

tænk tilbage xO {{forumTopicSubject}}

Har i prøvet at tænke tilbage, på jeres første undervisnings-time?

For lidt siden sagde min underviser, "Er det ik ogs ved at være et år siden jeg kom første gang?". Og jeg ku jo nikke ja.

Vi snakkede lidt om hvor langt vi er kommet på det år.

Jeg husker tydeligt den aller første gang. Hun skulle komme inden jeg satte mig op, for jeg ku ik engang skridte Amigo uden han steppede. Og snotten i vejret. Der var ik styr på noget som helst smiley
-Det var min aller første gang jeg fik undervisning :b ja, jeg købte unghest uden nogensinde at ha fået undervisning. Dumt, og forstår ik jeg gjorde det!

Men okay, det har godt nok været et lærerigt år! Fra steppende skridt, til La1, på blot et år. Det synes jeg er flot arbejde smiley -stolt af mig selv og Amigo :b men uden Jannie var vi aldrig kommet så langt.

-Andre med gode historier ? :'D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænk tilbage xO
  • #1   25. aug 2007 Jeg startede med at gå til ridning for præcis 2 år siden..
    Men på de sidste 3 måneder har jeg "lært" at ride (der er jo selvfølgelig plads til en masse forbædring alligevel)... Prøv at kigge mit fotoalbum med billeder fra juni og så kig billedene i hendes profil og så hvor langt vi er nået.. og så er billederne i profilen endda en måned gamle.. siden de blev taget at jeg lært at have tøjlerne noget kortere, min sigbøjler er bleve længere og min ben ligger tilbage...


  • #2   25. aug 2007 Jeg kan huske mig første undervisnings time på Hanni ved Louise smiley Det føltes som om springene var mega høje, fordi jeg var vandt til Taco :b Men vi havde det begge 2 skide skægt, og man kunne se han nød det smiley

  • #3   25. aug 2007 Min underviser griner altid når han tænker et halvt år tilbage "jeg husker godt første gang, du kom ind i hallen og ikke kunne ride din hest rundt. I kunne jo knap nok ride en LC og hva kan i nu?" Vi skal snart til LA3 , og det er sket på et halvt år Ö

  • #5   25. aug 2007 Mmm kan´godt huske aller aller første gang med undervisning og første gang på en hest, det er lige nogle år siden meen. det var nogle sommeraktiviteter med skolen, jeg faldt for det og min passion for heste er nu endnu større og den gror endnu smiley hah. Hmm jeg gik til undervisning med min unghest da han skulle tilrides for havde aldrig tilredet før, men siden da har jeg bare redet selv? dvs. jeg ikke har fået undervisning i 5-6 år nu.

  • #6   25. aug 2007 mener du med egen hest elelr første gang vi red undervisning på rideskoleheste evt xD?

  • #7   25. aug 2007 Kan ikk huske første gang, det er 12 år siden nu ..

  • #9   25. aug 2007 min aller første gang jeg sad på en hest var til en holdundervisning på en lille elevpony.. jeg var "så" dygtig sad rigtig højt med hænderne og red noget så flot hehe.. der er bare sket så meget siden da..

  • #10   26. aug 2007 Haha smiley Jo, kan godt huske lidt fra min første ridetime.
    Det var for ca. 3 år siden.. Jeg havde faktisk kun redet lidt på nogle små ponyer før, også skulle jeg starte til rideundervisning på Cassie. Jeg fik atvide at hun var lidt vild, og var mega bange for hende smiley Turde ikke rense hove eller noget selv på den smiley Kan huske at jeg havde en ridelære, som roste min opstilling meget, og sagde at jeg hurtigt fandt takten i letridning smiley



  • #11   26. aug 2007 Første gang jeg red undervisning ved Sanne var i november smiley Cæsar brugte ikke ryggen, trådte slet ikke ind under sig, faldt på forparten og dykkede under lod smiley og Vi kunne ikke galoppere..

    Idag er jeg begyndt at få besvær med at sidde på ham, han træder godt ind under sig, og vi har startet til og med lb3 ;D Skulle have startet la1.

    Er super stolt af ham, især da jeg fik at vide af flere at han blev aldrig dressurpony. Sanne var den eneste der kunne se noget i ham, og nu er han bare blevet super fin smiley


Kommentér på:
tænk tilbage xO

Annonce