{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Samshield - one k {{forumTopicSubject}}

skal købe en one k, men er usikker på størrelsen... jeg har en Samshield nu, der er størrelse 56-57 og den passer, men er one k samme størrelse som Samshield eller hvordan? er usikker på om jeg skal købe den one k der hedder 55-56 eller den der hedder 57-58, når jeg nu selv ligger der i mellem, så hjælp er de små eller store i størrelsen? smiley :-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samshield - one k
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   6. dec 2020 Jeg kan desværre ikke hjælpe med specifikke mål.

Men vil anbefale dig at tage ud i en butik og prøve one k hjelmen. Hjelme er lavet i forskellige former.
    Nogle hjelme passer f. Eks. Godt på ovale hovedformer, mens andre passer godt på runde hovedformer - hvilket i sidste ende har kæmpe betydning for størrelse.

• #2   7. dec 2020 Med noget så vigtigt som sikkerhed for dit hoved, som du jo skal passe ekstra godt på, da du kun har det ene, så er det vigtigste, at hjelmen passe til dit hoved og ikke om den er dyr og smart. Hvad hjælper det med en smart hjelm, hvis den ikke passer til dit hoved?
    Så ind i en butik, der selvom de måske er noget dyre end på nettet, så du kan få noget ordenligt rådgivning, samtidig med du prøver om en af af ovennævnte hjelme overhovedet passer til dig. Måske du ender ud med en helt anden?

Kommentér på:
Samshield - one k

Annonce