Ned og bide i sandet *GG* {{forumTopicSubject}}
Ja det måtte jeg idag
var til en prøve time på aars sports rideklub i springning..
Det gik SUPER den første halve time.. isabella var pludselig sig selv, og søgte selv mere frem end hun har gjort i over en måned tror jeg.... hun var så sød..
sprang endda sådan et spring formet som "sørøver skiv".. med store gule "hjul" under osv osv.. UDEN DEN MINDSTE TØVEN..
hun var rigtig god.. lige indtil vi skulle springe en kombination, hvor det første var en lodret i sort/hvid. og den anden var oksor i brun..
isabella har altid HADET brun... og har altid haft svært ved at bedømme den..
og af en eller anden grund ville hun bare ikke over det første spring.. hun stoppede flere gange og til sidst røg jeg sku i jorden *GG*
Men jeg kom op igen.. tog en bette pisk i hånden, og så skal jeg love jer for at hun kom fremad (brugte ikke pisken.. sådan reagere hun bare jeg har den i hånden)..
min nye underviser skulle vidst have holdt sig for øjnene et par gange??? *GG*
Så til næste gang vil han lave et "tuborg sving" til ære for mig (tuborg sving er noget med noget løb af en art hvor det går rigtig stærkt igennem det der hedder tuborg svinget)... hi hi
og da jeg spurgte om jeg "godt måtte komme igen næste gang, eller om jeg havde skræmt ham", sagde han med et smil på læben at det altid er godt med en pauseklovn på holdet *GG*
iiiiiiiih ha ha
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
havde mere kontrol over hende end jeg plejer at have hvis pisken er med..
SPRANG VANDGRAV FOR FØRSTE GANG... uden hun tøvede det mindste..
så det er lige før jeg tror joker spring går bedre end LC på søndag *GG*
sep 2006
det gik bare super godt... min hest var stortset sig selv (indtil jeg faldt af og tog pisken med)...
Men det er LÆNGE siden hun selv har gået fremad...
så er bare super glad..
Jeg kommer da også på søndag og springer (forhåbentlig med isabella ha ha)
sep 2006
sep 2006
isabella stod hjemme ved vivian sidste vinter.. for søren hun har aldrig gået så godt i dressuen som da hun stod der...
vivian er bare en "engel" *SS*
håber jeg en dag selv kan få råd til at få underviusning af hende igen
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
Ned og bide i sandet *GG*