11. jun 2004 Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.202
savner at ride min pony {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft min elskede pony fra, da jeg var 10 år gammel. Det vil sige i 9 år... Det er godt nok lang tid...
Han er desværre blevet angrebet af forfangenhed SÅ mange gange, og det var slut med at springe/ride dressur på ham, så vi red i skoven. Det var til gengæld en fornøjelse uden lige, da jeg kendte ham ud og ind, og han elskede det mindst lige så højt som jeg.. Han var så sikker og blid
Men så desværre fik han det meget skidt i sommeren 2006 (sidste år),og jeg hat desværre ikke været i stand til at ride ham siden.. Men nu her i efteråret/vinteren er det gået helt over.. Han kan gå uden sko for første gang i 4 år, og han bukker glad, og han jorder afsted i galop.. Han kan dog ikke gå på grus stadigvæk.
Hvor jeg altså savner at ride på ham.. De ture vi var på, var simpelthen så specielle. Jeg lavede bare ALT med ham.. Men nu har han mistet alle musklerne i ryg og hals, og jeg ville anstrenge ham alt for meget ved at prøve at genoptræne ham.. De andre heste kan slet ikke give en tur på samme måde, som det var at ride på ham..
Ja, det er trist.. Men jeg kan desværre ikke rigtigt gøre noget ved det.. Han er kun 16 år gammel, og fejler intet udover hans forbandede forfangenhed..
Bare lidt brok fra min side...
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
Kender godt det der du siger, jeg har også kun een jeg gider riede tur på... Når jeg ikke længere ahr hede bliver det nok sjældent at jeg abre taget afsted od nyder det...
jun 2004
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.202
savner at ride min pony