{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

undervisning på skadet hest... del 2 {{forumTopicSubject}}

se første indlæg her: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=200116

Ja, nu er vi så hjemme igen... April's Nar var ikke det mindste halt, eller noget.. til gengæld er hun ved at være føl-fed (desværre for hun skal først fole sidst i juni) så hun bliver træt af ingenting...

men da jeg kom hjem, ville jeg lige vaske såret med brun sæbe og forsegle det med penicillin spray igen, se om jeg kunne få det bedre renset...
fik min far til at holde hovedet på hende, og nulre hende i næsen (ulækkert at stå og pille næse på en hest, men det er det der bedst beroligere hende) og så vaskede jeg albuen... PUHA.. sikke en opgave... men fik det renset grundigt.. men såret var større end først forventet og dybt, men heldigvis generer det hende ikke spor, og betændelsen var kun overfladisk... så jeg tog fast, og vaskede det endnu grundigere, og sprayede det med den blå penicillin spray... var nær blevet sparket af hende, fordi hun ømmede sig og var sart, men kom da helskindet igennem... men nu får hun ro et par dage alligevel... og så vil jeg holde øje med hvad det kan være der har skadet hende... for at forhindre det en anden gang... og så kan jeg få redet AL, noget mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervisning på skadet hest... del 2
Kommentér på:
undervisning på skadet hest... del 2

Annonce