{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

snublede - grim oplevelse {{forumTopicSubject}}

ja puhada mig og isabella var da ved at komme galt afsted idag...

red rundt i galop og ville lave en galop/trav overgang, og får at jeg skal kunne sidde ned på hende i overgangen skal hun ned i meget langsom galop inden overgangen, for at hun ikke løber for stærkt og svinger for meget i ryggen idet hun slår over i trav..

men lige idet hun laver overgangen idag gik det lidt galt..

det var som om hun ikke helt fattede at hun skulle trave.. så hun satte bare tempoet i galop ned og ned, og til sidst tror jeg hun ville slå over i trav, men faldte måske over sine egne ben???

for lige pludselig kunne jeg bare se jorden kom tættere og tættere på, og jeg tænkte bare "shit det går galt det her, please ikke kom til skade isabella"..

hun var helt nede og "ligge" på forbenene, og jeg slap bare tøjlen med det samme hun mistede balancen (så hun kunne bruge sit hovede som vægtstang)..

og hun fik heldigvis stoppet styrtet og rejst sig inden vi kom galt afsted...

skridtede så lidt bagefter, og hun var heldigvis ikke halt... og virkede heller ikke mærket af det.. hun travede derimod bare videre selv om jeg bad hende om at skridte smiley

hun var generelt en torsk på benene idag... da vi skridtede af på tur gik hun også og små snublede over nogle ting, som om hun ikke var helt vågen smiley

puhada

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snublede - grim oplevelse
  • #1   11. feb 2008 ja shake kom galt afsted i lørdags..

han fik en muskelsprængning i ryggen :'/

• #3   11. feb 2008 Uha d:
    Det har jeg os prøvet et par gange, hvor jeg fik hesten ned over mig. det gør nass!

• #4   11. feb 2008 det er bare ubehageligt når man lissom kan se jorden komme nærmere og nærmere smiley

• #5   11. feb 2008 det hvad der sker (:

• #6   11. feb 2008 ej dog... det er en rigtigt ubehagelig oplevelse

• #7   11. feb 2008 Jeg har sådan set prøvet det samme.
    Vi røg bare HELT ned, jeg røg over hovedet på hende, hun slog en kolbøtte, og landte på mit ben smiley

• #8   11. feb 2008 Pyyyhha det var tæt på (:

• #9   11. feb 2008
    Orh, puha smiley Godt det ikke gik helt galt!
    Den har jeg også prøvet .. 2 gange .. Jeg fløj så bare over hovedet på hesten (begge gange) .. Den ene gang landte jeg på røven xD Den anden på maven. Begge gange stytede hestene også helt og lå ned .. :S Rimelige ubehageligt !

• #10   11. feb 2008 Sandie. det prøvede jeg også i galop på April's Nar, sidste år, det gik bare lidt mere galt.. hun kom i fuld galop, midt i undervisningen, da hun på den korte side, henne hvor der er 8 personer der kigger (det er jo typisk) snubler hun, og jeg smed også tøljen så hun kunne bruge sin hals som balance stang, men hun faldt alligevel længere og længere ned (det er utrolig så langsomt det går når man sidder på hesten) jeg nåede at beslutte at jeg ville hoppe af, så jeg forsøgte at smide stigbøjlerne og hoppe af hende, men min venstre fod sad fast i bøjlen, så jeg ombestemte mig, og ville blive siddende, men det var for sent, og tyngdekraften satte ind, og smed mig forover og højre over, men jeg fik mig vendt så jeg ikke landede direkte på hovedet, man jeg landede, og så at aprilsnar var nede med forbenene og mulen var dækket af sand, min venstre fod sad stadig fast, Aprilsnar rejste sig, og lagde vægten på bagparten, og så ud som om hun ville hoppe over mig, så jeg tænkte SHIT, og tog hænderne op for hovedet (lå på ryggen) men heldigvis ombestemte hun sig, og tog hovedet ned og snuste til mig (kæft jeg fik et chock da hun rørte mig, troede det var en hov..!!) det værste var da nogle af tilskuerne kom løbende for at høre om jeg var kommet noget til, for der trak aprilsnar sig tilbage, så jeg fik sand i bukserne, sad jo stadig fast,... fik så vredet foden ud, og fik mig rejst op... (min far var så sød han gik stille og roligt over og tog Aprilsnar da jeg havde sagt jeg var ok. og så trak han hende lidt rundt, for at se om hun var ok... og imens skete det allerværste, 5 mennesker jeg ikke kendte stod og børstede sand af mig osv. og spurgte om jeg var ok.. mens jeg stod og prøvede at komme væk fra dem, og hen til aprilsnar... (trælse tilskuere) de fulgte mig som hundehvalpe hen til aprilsnar, som jeg trak rundt med lidt, før jeg satte mig op, og de forsvand ikke før jeg travede væk fra dem. vi var heldigvis begge uskadte, men hold kæft det er ubehageligt at ride videre med bukserne fyldt med sand....

• #11   11. feb 2008
    *La Dolce Vita* begnder at hade HG mere og mere

puha det lyder ikke rart smiley

ja det går mega langsomt når man sidder på hesten (og jeg synes det går endnu langsommere når man sidder på en oldenborg ha ha)..

en af de gange jeg er faldet af hende under springning, kan jeg også bare huske at jeg sad og så bommen komme nærmere og nærmere og synes bare det tog en evighed før det sagde BANG

puhada det kan faktisk hurtigt gå galt

• #12   11. feb 2008 Væltede engang med en hest!
    Det gik desværre bare rimelig galt.

brækkede mit ben 5 steder smiley

• #13   11. feb 2008 Sandi. sjovt nok syntes jeg også det går langsommere på en oldenborg... da jeg fald af jyden Mille tog det ½ sekund, og så lå jeg der bare... da jeg faldt af en nordbagge for 11 år siden var det også bare BUMP, og så lå jeg der... (det gjorde jeg så 5 gange på én aften, og det gik lige hurtigt hver gang...) men på oldenborgere (de to jeg er faldet af) tager det jo et kvarter før man lander.... det føles ihvertfald sådan... hehe

Kommentér på:
snublede - grim oplevelse

Annonce