{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Min pony er farlig at ride på... {{forumTopicSubject}}

Ja idag skete der noget som min hyp, aldrig har gjordt før. Vi var over i ridehuset og skulle ride alm ,dressur, hun var lidt frisk men, ikke så frisk så jeg ikke kunne lave parader og sætte hende ned i tempo. Men da vi så skulle galopere sætter jeg hende i anspring fra trav, og der efter løber hun helt vildt stærk og jeg kan slet ikke stoppe hende, jeg prøvede og lave volte og jeg måtte hive, i hende som en gal for at stoppe hende.

Jeg tænker straks der er noget galt og undersøger hende fra top til tå og der er intet at se. Jeg hopper op igen prøver at skifte volten og gøre det samme igen. Denne gang var hun bare meget værre, og løber fra mig i det resultat at jeg ved at falde af og det tager en helt runde at stoppe hende... efter det turde jeg ikke mere og hoppede af hende....

Det skal lige siges at hesten absolut ikke fejler noget, og det er første gang hun går det, hun har en meget hurtigt galop i forvejen, men jeg har altid kunne stoppe hende. Jeg får undervisning ´men skal først havde på Lørdag og kan først spørge til råds der....

Vil gerne havde nogle gode råd, da jeg nødig skulle blive mere bange for min pony end jeg er ligenu...=( og er ret ked af det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min pony er farlig at ride på...
Kommentér på:
Min pony er farlig at ride på...

Annonce