{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til fjordhoppe og dressur
  • #1   3. feb 2005 jeg vil give de andre ret i det med bøjningen.. kort galop, der skal du lægge benene lidt tilbage, sætte dig tungt ned i sadlen, tag lidt i tøjlen.. gør det f.eks til at starte med kun ned på korsiderne og jo bedre hun bliver til det så også op og langsiderne!! det gjorde jeg meget med blackie inde hun blev syg... hehe:O)

• #2   3. feb 2005 oki mange tak.. jeg har ikke undervisning på hende, da hun ikke kan lide at køre i tariler.
    jmen tros jeg har fået undervisning i mang år, på min gamle oldenborg, så er fjordhoppe, lidt mere stædig, og stækr for mig, føler jeg.

• #3   3. feb 2005 Charlotte;

Hvordan er det du nedgøre fjordhestene?

Fjordheste KAN altså godt gå ordentligt, så jeg synes du bare skal holde mund med det der.

• #4   3. feb 2005 Lisbeth der er jeg enig med dig jeg har selv en fjordhest og hun kan næsten gå traversader og vi er først lige begyndt på det i dag!

• #5   3. feb 2005 ja hvorfor skal du sige sådan noget om fjordheste.. min er halv fjordhest..
    jeg kan da mære det for hun er lidt stædig men så sød og rar venlig og føjelig...

• #6   3. feb 2005 Til Chalotte
    Endnu engang. jeg gider ikke ikke have DV da jeg lige har slagte en DV hoppe, som var ret så syg oven i låget..
    jeg giger ikke de fine dyre racer mere..
    kun Hvis jeg kunne få min Dejlige Lotte tilbage.
    Med hensyn Til cavallo er han droppt..
    jeg gider ikke stor heste mere.

• #7   3. feb 2005 charlotte; bare så du ved det er fjordheste de mest stabile og den bedste race at stole på!!
    en fjordhest er en ordenlig hest!!
    jeg syntes selv de er bedre end de fleste!!

borset fra Haflingere..

• #8   3. feb 2005 Jeg har fjordhest, kun frdi jeg har brug for en robust og stærk hest, som jeg kan ride hoppy ridning på, da jeg er gået træt i stævner osv, men der er meget arbejde med Hede fjollebakken, og min dressur jeg brugte på oldenborgen, funger ikke helt på den lille trumle

• #9   12. feb 2005 altså en fjordhest er faktis en rigtig go dressur hest jeg rider da la1234 på min og jeg vinder da tit.. og faktis er en fjordhest oss noget a det sødeste så og nedgøre dem er total forket...

Kommentér på:
Hjælp til fjordhoppe og dressur

Annonce