{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Dygtig tilridning på hestens præmisser {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen som kender dygtige ryttere der har stor erfaring på tilridning i det nordjyske?

Vi har mange heste stående hjemme, som ikke er igang fordi vi har været uheldige med at sende hestene ud i ridning.

Derfor søger vi gode, pligtopfyldende ryttere, som kan komme til os og hjælpe med tilridning/ridning af vore heste. Nogle er rå, andre er uddannede, men skal igang igen.

Der er mulighed for stævne deltagelse, championater, hoppe kåring osv, for den/de rette ryttere.

Skriv til os hvad du kan og dine erfaringer.
Se vore heste på hjemmesiden. www.solbakkegaard.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dygtig tilridning på hestens præmisser
  • #1   11. apr 2008 hvorfor rider i ikek selv hestene til?

  • #2   11. apr 2008 Hej Tema Skonhøj

    Der er ikke ret mange avlere som selv kan ride heste til. Det er et stort arbejde og skal gøres rigtigt og tro mig, at vi kunne spare mange penge hvis vi selv kunne gøre det, men det kan vi altså ikke, desværre.

    Ingen af os er ryttere.

    Mvh.

    Dorte


  • #3   11. apr 2008 http://blueberryhill.dk/

  • #4   12. apr 2008 Vil sige det samme som Kine.. blueberryhill er det eneste sted jeg ville sende en hest hen..

  • #5   12. apr 2008 Er Blueberryhill ikke mest for springheste ved Susan Kjærgaard?

    De heste vi har er mest til dressur.

    Det er vel ikke Susan der klarer alt arbejdet alene? Vi er ikke meget for samlebåndsridning, som vi ser frygtelig mange steder.



  • #8   12. apr 2008 Jeg har kigget lidt på Susans hjemmeside og jeg synes også at det de skriver om sig selv virker tiltalende. Når man får nogle gode referencer er det meget vigtigt.

    Men ad åre bliver man meget skeptisk, når man har mødt så mange ryttere som ikke magter opgaven og spænder fra i udtide og det koster mange penge hver gang at skulle rette sine heste op både med behandlinger og ekstra ridning inden at den kan sælges.

    Jo, det er primært til at få dem redet hjemme. Men vi har 6-7 heste som venter på at komme i ridning og da vi ingen ridehus har kan der være dage hvor der ikke kan rides på grund af banen. Så hvis vi kan finde et sted vi kan stole på 100% at der bliver gjort noget ved sagen og vi kan få hesten solgt er vi på udkig efter noget ikke så langt væk også.

    Vi havde håbet på at private ryttere værdsatte at få kvalitets rideheste stillet til rådighed, sådan at de ikke lige skulle hen og investere i egen hest og samtidig så vi ikke skulle koste så mange penge for uddannelse i hver hest om måneden + at den ville få mere opmærksomhed på ligefod som var det rytterens egen. Men de sidste 3 år vi har forsøgt har kostet os endnu flere "Fejlpenge" og ikke fået noget solgt på den konto. Det var ligesom ikke rigtig planen. Mange vil gerne låne hest, men der er for stor risiko og udgifter ved den løsning, har vi måttet sande.





  • #9   12. apr 2008 Ja. mit indtryk af Susan er genenm tråde på hestenettet, og gennem en veninde der var på kursus ved hende for nogle uger siden.
    Jeg ved hun lægger stor vægt på at klargøre signalerne for hesten. Sådan at de får f.eks. stop indkodet rigtigt.


Kommentér på:
Dygtig tilridning på hestens præmisser

Annonce