{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Smider ryggen og hopper med forparten? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har en god ide til hvordan jeg får min vallak til at slå fra ved trække hoved op og smide ryggen og laver hop på stedet.

Dyrlægen har kigget ham og han har ikke ondt..

Jeg tror det er fordi han er blevet 8 år før man forlanger noget af ham, så måske en snild ide han har fået..
Han har gjort det i ca en måned nu..

Annette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smider ryggen og hopper med forparten?
  • #1   10. feb 2005 Det lyder da underligt

  • #2   10. feb 2005 vil du have at vide hvordan du for den til at slå fra???????
    jeg ville mene at det eneste du kunne gøre for at få ham til at holde op med det, er at ride fremad., men det ka jo være der er andre der har nogle bedre ideer smiley


  • #3   10. feb 2005 Undskyld... Hvordan får jeg han til at holde op med det???

  • #4   12. feb 2005 har du prøvet og longere ham en halvtimes tid med indspændinger så han virkeligt kommer frem og ned bare i trav.. og så bag efter putte en elastik på ham og så trave på hovslaget ikk nogen volter til a starte med barr rid på hovslaget det tror jeg hjælper rigtig godt

  • #5   12. feb 2005 kig først og fremmest på ig selv: er du afslappet? gør du meget ud af at bruge fremaddriften?

    hvis du sørger for at have sædet godt med, bliver det svære for ham at slå fra.

    prøv at lade ham blive lang i starten, og så først samle ham stille og roligt efterhånden.

    og husk husk - eftergivenhed og fremadtænkning.

    jeg vil ikke råde dig til at bruge indspændningstøjler til andet end longering, hvis du bruger en glidetøjle (korrekt forståes) har du selv råderet over hvor meget der skal gives efter.

    ellers tal med din underviser, eller hvis du ikke har en sådan - så ud på markedet og find en - det kan kun gå for langsomt smiley


Kommentér på:
Smider ryggen og hopper med forparten?

Annonce