{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Samle noget op? (klikkertræning) {{forumTopicSubject}}

Hvordan får man evt. sin hest til at samle fx. en bold op fra jorden eller sådan noget..? Jeg kender til klikkertræning, men er lidt i tvivl på det her område.. Min hest står i boksro og jeg har fået afvide at det ville være en god ide at aktivere hesten på den måde.. altså at træne sådan nogle ting med ham;D

det ville være super hvis i vil beskrive for miq hvordan og sådan..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samle noget op? (klikkertræning)
  • #1   9. jul 2008 taak.. smiley

• #2   9. jul 2008 Ja- læst på Ditte Sommers hjemmeside ^^ - hun er fantastisk dygtig.. smiley

Hvis du har erfaring med klikkertræning, så start med at klik når hesten rør ved genstanden og eller hvis den tygger på den .. og byg videre derfra ... :o)

Jeg lærte Wariant det ved at tage min stick og putte den stille ind i hendes mund og så klikkede jeg og roste .. Senere blev det til når hun tog fat om den med tænderne .. og nu når hun holder en bamse i munden .. Det tog ikke ret lang tid at lære hende :o)
    Held og lykke .. .

Egentlig startede det med a jeg ville lære hende at når jeg kom med kommandoen "ta" så skulle hun tage bidet i munden, det blev så til atsamle en bamse op, men samme kommando bruges til bidet :o) Det går jo ud på et.. smiley

Kommentér på:
Samle noget op? (klikkertræning)

Annonce