{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har du "lært din hest"?
  • #1   25. apr 2005 F.eks skal der stå!

• #2   25. apr 2005 Da jeg fik Amigo - kunne de ikke engang Galopere særlig godt... Og gik kun LC2 dressur og 50 cm spring..

Nu har jeg haft den i 1½ år. og vi er igang med at lære Galop Pioetter og Passage / Piaff... den kan også gå schenkelvidning i Skridt / Trav og Galop...

Og springning er den blevet rigtig god vi er oppe at springe 120 - 130 cm....

Og dressuren er vi på LB-LA niveau...

Hvad med dig??

• #3   25. apr 2005 hun kunne til lc plus noget bagpartsvendinger og forparts.. men ham der havde hende før mig startede ikke noget dressur, men noget jagt.. hun kan nu gå lb klasser...:)

• #4   25. apr 2005 Min Adalco hadde kun gået et par hesteklasser (1m), Nu går han MB-MA spring og han har gået LB dressur til Godkjennt (Han er dog ingen dressurpony!)

Mille hadde gået MA spring da jeg fikk hende (men hun hadde stoppet mye det sidste år) jeg har en gang tidligere lånet henne og da stoppet hun ikke og så skulle ejerene ha henne tilbage så stoppet hun igjen, men nå er hun mye bedre igen og vi skal snart ut i MB spring igen. Hun hadde gået LB dressur da jeg fikk hende, nu går hun LA;)

Sanna: Det lyder jo rigtigt godt! Gav Amigo et stort 7tal! Han er jo bar smuk!

Tiril R

• #5   25. apr 2005 Da vi købte cisco som 13års, kunne den nok gå en ld dressur.. Men nu starter vi LA3 på distriktsplan smiley

Hun kunne godt springe da jeg fik hende, men det var lang tid siden hun havde gjort det.. men det endte med at vi startede LA på c-plan..
    Så man kan oz gpdt lære en gammel hest nye ting..!

• #6   25. apr 2005 *godt

• #7   25. apr 2005 ja.. Min Mille er 17år! og har gått sin første LA dressur for snart 2 uker siden med 61,7% og 3.plads!
    Tiril R

• #8   25. apr 2005 Chagal var kun lige ryttervant. Havde vist haft rytter på rygen 6-7 gange, men kunne ALT for meget end hvad han burde i forhold til sin alder. Der resulterede også i en rygskade, som der nu er rettet op på. Vi stoppede lt og startede HELT forfra.

Ligenu kan han øvelserne til LAdressur-klasser, men han er bare ikke stabil nok, når øvelserne sættes sammen.
    Han havde aldring sprunget da jeg fik ham. Det har vi dog heller ikke rigtigt øvet, men vi har da springet 80 cm, og selv har han sprunget 110 løsspring.
    Jeg er enormt stolt af ham, og glæder mig til at vi sammen bliver endnu bedre.

• #10   25. apr 2005 jeg har ikke lært mine en disse for de kunne det hele i forvejen.Meeeen til gængæld lærer de mig noget nyt hver evig eneste dag.hehe.

• #11   25. apr 2005 Michelle R: Det er da ikke dumt! Mine lærer mig mye de også, vil lører hverandre;) hehe
    Tiril R

• #12   25. apr 2005 tja..da jeg fik chivas for 2 et havlt år siden, var han næsten den første "hest", jeg kom op og ride på, så derfor gik der laangt tid med bare at lalle rundt, og lave ingenting, næsten.. men efter et år, fik jeg styr på ham, og fandt faltisk ud af, at han kan en hel del..jeg tror, da jeg fik ham, kunne han gå la6..såå og nu er vi på vej der op af igen( for hans vedkommen)..:O)
    Linea

• #13   25. apr 2005 jeg har lært Cantoná alt hvad han kan... smed, trækkes med, longere, stå selv.. har selv tilreddet ham uden hjælp... nu er han klar til DSA (championater for ungheste)..

charlston fik jeg som ældre hest. Han gik meget under og farede afsted, han rider nu lb-la som 23 årig..

miggi, som min søster har overtaget fik vi som knap 5-års og han kunne lidt lc. Nu kan han lb-la efter min søster er kommet igang efter min mor og stedsøster havde reddet ham.. og han springer la i træning

• #14   26. apr 2005 Hej jeg fik min fjordhoppe som 1 års.
    og jeg har selv tilredet den. vi er på vej til lc3 i dressur og vi springer 100cm.

• #15   26. apr 2005 Mokka havde aldrig startet dressur, nu kan hun gå lb3 og kan øvelser til la. Springning kunne hun lige snige sig over et spring på 70 cm(også pga vægt og muskler som hun IKKE have, vejende jo 100 kg for lidt) nu kan hun springe 110.

• #16   26. apr 2005 altså lb3 på distriktsplan

• #17   27. apr 2005 Sunrise kunne ikk engang gå på en ridebane og nu kan hun med et års træning mer gå en LC1..heheh.. ikk det store!!

• #18   27. maj 2005 Jeg fik min pony da han var 4 og jeg selv var 11år, så vi har nogenlunde lært hinanden alt det vi kan. Total vildt når man tænker over det at en ny begynder var med til at tilride en pony..

Kommentér på:
Hvad har du "lært din hest"?

Annonce