{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Horsemanship {{forumTopicSubject}}

OBS - Jeg vil kun have hjælp fra nogle der er rutineret, da det altså gælder alvor det her.

Jeg synes ikke min hypper respektere sadlen og hovedetøjet. (han har haft en meget hård fortid)

Når jeg står og strigler ham og strigler der ind ved benet hvor gjorden sidder bidder han efter mig. Når jeg ligger sadle på og når jeg skal til at spænde den, så bider han efter mig og går helt amok. Når jeg så skal til at have hovedetøj på gaber han , tror det måske er for at slippe at få det på? For han gaber rigtig meget. Nu kommer så spørgsmålet,.

Jeg vil gerne ride med en snor om halsen og i grime uden sadle osv da jeg gerne vil skabe tilliden til ham. Jeg synes det er fedt at ride rundt i grime og en snor om halsen, men jeg vil gerne skabe tilliden til ham. Han bliver brugt som elevhest, men kun af 4 ryttere, da man skal være rutineret for at kunne ride ham da han er en svær hest at ride.

Nogle der har nogle hjemmesider om det?
Kan anbefale nogle bøger?
Nogle der selv kan sige noget om hvordan jeg skal gøre.

Jeg har ikke lyst til at sætte en sadle på ham, da jeg ved det gør for ham, man kan se det gør ondt. Det er nok lidt svært at skabe tilliden til en elevhest, men han kender mig og vi er bedste venner for livet. Vi hører sammen, så vi kan nemt skabe tilliden. Jeg elsker ham og jeg vil kun det bedste for ham<3

Please.. hjælp..

Knus Momo og Bohun <333

obs obs obs.. Jeg er begge dele, både bid rytter og bidløs rytter?

Jeg er ligeglad med dumme kommentare, for du er bare for barnelig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horsemanship
Kommentér på:
Horsemanship

Annonce