{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning i skoven ?
  • #2   9. feb 2009 jeg bruger skoven til afveksling for dressuren på banen... det er fedt for både hest og rytter at komme ud og strække benene friskt frem på lige spor.
    samtidig er der også gode muligheder for at ride op og ned af bakke, og mange steder er der også lavet ridestier, med små pinde på tværs, ligesom små spring smiley

• #3   10. feb 2009 Hey

Før i tiden havde jeg mine 2 fjordheste stående lige op af skoven og havde ingen ridebane, så det var i skoven hver dag.

Den ene var mest dressur pony og den anden spring pony.

Havde bygget rigtig mange spring kombanitationer på det små stiger, samt lavet et spring før & efter et sving så jeg også red mange buede spor samt mindre spring op og ned af bakker og over åér..

Dette gav min spring pony utrolig god balance og gode bagparts muskler + at han ikke kikkede på noget, når vi så kom ud til stævner.

På Min dressur pony red jeg versader - schenkelvigninger - piaff osv på de lidt større stier.

Jeg oplevede altid en stor glæder i mine heste + de havde utrolig god koncentrations evne til stævner, da vi jo red i alt vejr og imellem blæsende blade - vilde dyr osv.

Kommentér på:
Ridning i skoven ?

Annonce