{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Mix af ramonde og moderne dressur? {{forumTopicSubject}}

Jeg står med lidt af et problem - jeg har nu reddet uden bid på Flicka i over en måned, da undervisning har været aflyst pga én frossen ridebane. - Og jeg har virkelig elsket det ! Jeg er begyndt at ride ramonde (den smule jeg har kunnet lære mig selv xD - bidløst) Og det er virkelig dét jeg vil ! Det er der ingen tvivl om - jeg nyder det, Flicka er så sød - hun bukker ikke, hun er ikke ukoncentrerret og hun lytter meget mere til mig !
MEN ! Min underviser vil ikke undervise bidløst :´( ! Hun mener, at man kun kan ride western i sidepull -.-´

Det lyder jo nemt - jeg skal jo bare finde en anden underviser. - Men vi er kun tre derude hvor jeg bor, der får undervisning af hende, og hun vil ike køre så langt for at undervise to personer kun. Så ville jeg være den der ødelægger det for de andre - og det har jeg ikke lyst til .. smiley

Kan jeg mixe ? ride moderne dressur til undervisning og resten af tiden ride bidløst, ramonde ?

Håber i kan svare mig
Kh F&F

(Har lige skrevet til min underviser, at jeg er brænd varm på bidløsridning - er ved at blive kvalt i mit hjerte o.O )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mix af ramonde og moderne dressur?
Kommentér på:
Mix af ramonde og moderne dressur?

Annonce