{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muffebid? Fordele / ulemper?
  • #1   5. maj 2009 Muffebiddet er et blidt bid som har den fordel at bidringene ikke kan dreje rundt som ved et normal trensebid.. Det er tilladt at bruge til stævner..

• #2   5. maj 2009 jeg brugte et tredelt muffebid inden jeg blev bidløs. (har faktisk et til salg nu)
    det fungerede fint for Safir.
    men en ude på gården har oplevet af hendes hest fik sår i munden af det, selvom det er lavet til ikke at give sår, så man skal nok prøve sig frem med sin hest.

• #3   5. maj 2009 jeg brugte et tredelt muffebid inden jeg droppede biddet
    og det var super godt
    jeg startede både spring og dressur med det... det ligger godt i munde på hesten

• #4   5. maj 2009 muffebid er mere roligt i munden på hesten idet bidringene ikke kan dreje rundt. Det virker super .

• #5   5. maj 2009 Man skal lige være opmærksom på om biddet passer til hesten. Det er jo ikke alle heste der ikke kan bruge det smiley

Jeg ville selv foretrække et tredelt muffebid, men har endnu ikke fundet et på min 15,5 cm smiley Bare det at finde et tredelt i den størrelse var en udfordring smiley

• #7   5. maj 2009 Jeg rider med Muffebid på Kitty. Hun skal have meget blød og rolig hånd, jeg er utrolig tilfreds med muffebidet, det er meget blidt og Kitty har fået mere ro på hovdet og bedere mund :o)

• #8   5. maj 2009 er der ingen ulemper ved det?
    Udover at det for nogen er en ulempe at det er blidt?

• #9   5. maj 2009 fordelen ved et muffebid er at det er meget blødt pga. bredden og kan ikke dreje rundt i bidringen og man undgår derfor at hesten bliver nappet.
    en ulempe er at det ofte er yderst ubehageligt for hesten at have sådan en stor klump metal i hver mundvig, det tror jeg også man kan teste på sig selv =0)
    ud over det er bidet jo meget stort og det er oftest heller ikke plads inden i selve munden.
    der er så lidt forskel på størrelsen af muffebiddet og det er lidt af en balance gang om man kan finde et der passer eller ej.. =0)

Kommentér på:
Muffebid? Fordele / ulemper?

Annonce